۲۵ مهر ۱۳۹۵ - ۰۰:۵۱
هفته ششم لیگ دسته دوم فوتبال؛

بغض شهرداری کاشان ترکید /سیانکی و یارانش در یک قدمی صدر

دی اسپورت: تیم فوتبال شهرداری کاشان با پیروزی پرگل مقابل بادران نوین تهران به یک قدمی صدر رسید.
کد خبر: ۵۷۰۲۲

به گزارش "دی اسپورت"، در ادامه رقابتهای لیگ دسته دوم باشگاههای کشور تیم فوتبال شهرداری کاشان با نتیجه 3 بر یک بادران نوین تهران را شکست داد.

شهرداری کاشان با هدایت قاسم سیانکی و برخلاف فصل پیش از همان هفته ابتدایی به عنوان یک مدعی ظاهر شده بود در این هفته با پیروزی پرگل مقابل بادران تهران شایستگی های خود را بخوبی به نمایش گذاشت.

این تیم در نیمه نخست خیلی زود توسط مصطفی نوبخت از حریف خود پیش افتاد و در کمتر از 4 دقیقه توانست دومین گل را هم توسط امیر نسایی به ثمر برساند. این برتری ادامه داشت تا اینکه تیم میزبان در دقایق پایانی نیمه اول یکی از گلهای خورده را توسط امید شاهمرادی پاسخ داد.

در نیمه دوم این دیدار شاگردان سیانکی با اداره توپ و میدان و با تمرکز روی ضدحملات برای سومین بار موفق به گلزنی شدند. گل میثم فرزانه در دقیقه 90 باعث شد تا آب پاکی روی پیکره تیم حریف ریخته شود و تیم شهراداری کاشان با سه امتیاز شیرین تهران را ترک کند.

شهرداری کاشان با این پیروزی 12 امتیازی شد و در جایگاه دوم جدول رده بندی قرار دارد. تیم قاسم سیانکی هفته هفتم این رقابتها روز سه شنبه 04 آبان می بایست در کاشان به دیدار شهرداری ماهشهر برود.