۲۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۷

هوری: صنعت نفت در بحران نیست

دی اسپورت:دروازه‌بان تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: صنعت نفت در برخی بازی ها گل‌های راحتی می‌خورد و این مسئله به ما ضربه زده است.
کد خبر: ۵۷۰۲۶

به گزارش "دی اسپورت":دروازه‌بان تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: صنعت نفت در برخی بازی ها گل‌های راحتی می‌خورد و این مسئله به ما ضربه زده است.

 حسن هوری درباره شکست 3 بر 2 تیمش مقابل تیم فوتبال پیکان در هفته هشتم لیگ برتر شانزدهم اظهار داشت: در چند بازی اخیر گل‌هایی خوردیم که شاید تیم‌های با تجربه نخورند. همین گل‌ها باعث شد 4 امتیاز مهم را از دست بدهیم.

 

وی درباره اشتباه خود در بازی با پیکان روی گل سوم در دقایق پایانی گفت: من روی گل سوم به تنهایی مقصر نبودم و فکر می‌کردم مدافع ما ضربه سر را می‌زند اما اینگونه نشد و در خروجم از دروازه مشکل پیش آمد.

 

دروازه‌بان تیم فوتبال صنعت نفت آبادان تصریح کرد: اشتباه برای هر دروازه‌بانی ممکن است پیش بیاید اما در این فصل تاکنون سعی کرده‌ام کمتر اشتباه کنم.

 

هوری خاطرنشان کرد: در خط دفاعی تیم ما بازیکنان جوان و کم تجربه‌ای حضور دارند و بروز چنین اشتباهاتی عادی است اما نباید در هر بازی این اشتباهات صورت بگیرد.

 

وی افزود: شرایط صنعت نفت عادی است. بر خلاف نظر برخی دوستان، صنعت نفت در بحران نیست و دوران افت را سپری نمی‌کند. ما شاید راحت گل بخوریم اما خیلی راحت هم به حریفان گل می‌زنیم و می‌توانیم به آینده امیدوار باشیم.

 

 

 

منبع:میزان