۲۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۴

تبریک کنایه آمیز ستاره ولزی به کریس رونالدو

 دی اسپورت:ستاره ولزی تیم فوتبال رئال مادرید اسپانیا پس از پیروزی 6 بر یک تیمش برابر بتیس گفت: دلم برای شادی پس از گل کریس تنگ شده بود.
کد خبر: ۵۷۰۳۸

به گزارش "دی اسپورت":ستاره ولزی تیم فوتبال رئال مادرید اسپانیا پس از پیروزی 6 بر یک تیمش برابر بتیس گفت: دلم برای شادی پس از گل کریس تنگ شده بود.

 گرت بیل که نتوانست در شب با شکوه مادریدی، گلزنی کند پس از پیروزی 6 بر یک تیمش برابر رئال بتیس گفت: از این که رونالدو موفق به گلزنی شده بسیار خوشحالم. دلم برای شادی پس از گل او تنگ شده بود. او بازیکن بزرگی است ولی مدتی بود گل نمی‌زد و این موضوع همه ما را نگران کرده بود.

 

تبریک کنایه آمیز گرت بیل در رسانه‌های انگلیسی هم بازتاب داشته و البته بی جواب نمانده است، رونالدو در صفحه توئیتر خود در واکنش به این تبریک نوشته است: ممنونم رفیق، دیگر اجازه نمی‌دهم دلتنگ شادی‌های پس از گل من باشی. موتور گلزنی من دوباره روشن شده است.

 

بیل در خصوص وضعیت خود در رئال مادرید نیز گفت: در خانه خود هستم و احساس آرامش دارم، بهتر از این نمی‌شود، با ولز در حال طی مسیر صعود به سمت جام جهانی هستیم و با رئال مادرید نیز به قهرمانی در لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا فکر می‌کنم.

 

منبع:فارس