۲۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۳

ناراحتی اینزاگی از توقف برابر بولونیا

دی اسپورت:سرمربی لاتزیو به هیچ وجه از کسب تساوی برابر بولونیا راضی نیست و تیمش را شایسته پیروزی در این دیدار می‌داند.
کد خبر: ۵۷۱۹۴

به گزارش "دی اسپورت":سرمربی لاتزیو به هیچ وجه از کسب تساوی برابر بولونیا راضی نیست و تیمش را شایسته پیروزی در این دیدار می‌داند.

به نقل از elsport، لاتزیو در هفته هشتم رقابت های سری A  میزبان بولونیا بود و با تساوی یک بر یک متوقف شد تا دو امتیاز حساس را از دست بدهد. بیانکوچلستی با این تساوی و با 14 امتیاز در رده پنجم جدول رده بندی قرار گرفت. اگر این تیم می توانست به پیروزی برسد، 16 امتیازی شده و با تیم های دوم و سوم جدول رده بندی هم امتیاز می‌شد.

 

سیمونه اینزاگی در نشست خبری بعد از بازی گفت: تساوی نتیجه عادلانه‌ای برای این دیدار نبود. بهتر از حریف بازی کردیم و شایسته پیروزی هم بودیم. در بیشتر زمان‌های بازی، توپ و میدان را در اختیار داشتیم.

 

او ادامه داد: سنگربان حریف شب درخشانی را پشت‌سر گذاشت و بارها با واکنش های خوبش، دروازه بولونیا را نجات داد. از تساوی ناراحت هستم و احساس ناامیدی می کنم. برای کسب سه امتیاز به میدان رفته بودیم. در خانه و برابر هواداران خودی متوقف شدیم. به هیچ وجه انتظار این نتیجه را نداشتم. نباید مساوی می کردیم چراکه به سه امتیاز نیاز داشتیم. امیدوارم در دیدارهای آینده جبران کنیم.