۲۶ مهر ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۳
در هفته دوم لیگ دسته سوم؛

پیروزی پرگل پرسپولیس برازجان و صعود به رده دوم +تصاویر

دی اسپورت: در هفته دوم لیگ دسته سوم تیم فوتبال پرسپولیس برازجان حریف اراکی خود را با پیروزی پرگل بدرقه کرد.
کد خبر: ۵۷۲۳۲

به گزارش "دی اسپورت"؛ در دومین هفته از رقابتهای لیگ دسته سوم فوتبال کشور تیم پرسپولیس برازجان در ورزشگاه تختی و در حضور هوادارنش موفق شد با پیروزی قاطع سه بر صفر تیم شهدای شهباز شازند را با شکست بدرقه کند.




برازجانی ها در حالی به مصاف نماینده اراک رفتند که در دیدار نخست خود برابر استقلال شوشتر به تساوی یک بر یک دست یافته بودند و به دنبال کسب حداکثر امتیاز خانگی بودند از همان ابتدا توپ و میدان را در اختیار گرفتند و موفق شدند در دقیقه 30 توسط محمد فرهمند به اولین گل خود دست یابند.

شاگردان امین فتحی در ادامه نیز صاحب موقعیت های گلزنی شدند اما نتوانستند کاری از پیش ببرند.

در نیمه دوم بازهم پرسپولیس برازجان بود که بازی را طوفانی آغاز کرد و خیلی زود رسول پورآزاد هاجم کهنه کار و گلزن این تیم روی ضربه ایستگاهی به زیبایی دروازه حریف را باز کرد و مزد زحماتش را گرفت.

اما این پایان کار نبود و برازجانی ها با این دوگل سیراب نشدند و فشار حملات را روی دروازه حریف بیشتر و بیشتر کردند تا محمد فرهمند برای بار دوم نیز دروازه مهمان را باز کند . در ادامه نیز سرخپوشان برازجانی تلاش زیادی برای رسیدن به گلهای بعدی داشتند اما با بدشانسی به گلهای بعدی این تیم تبدیل نشد تا بازی با همان نتیجه 3 بر صفر پایان یابد.


در حواشی:

* ورزشگاه تختی پس از مدتها مملو از تماشاگران مشتاقی بود که برای دیدن پرسپولیس مدل 95 به ورزشگاه آمده بودند.

* دکتر زارع فرماندار ، سعید اسماعیلی عضو شوراری شهر و تعدادی از مسئولان شهرستان از نزدیک شاهد پیروزی نماینده دشتستان بودند و در پایان به آنها روحیه دادند.

* در یکی از صحنه ها رسول پورآزاد مهاجم محبوب پرسپولیس چند بازیکن حریف را پیش روی برداشت و تا یک قدمی دروازه رفت که حرکت زیبای وی مورد تشویق و تحسین هوادران قرار گرفت.

*در طول نود دقیقه امین فتحی مربی جوان پرسپولیس از روی نیمکت نظاره گر بازی بود و امیر پویا در کنار خط بازیکنان را راهنمایی می کرد.

*احمد برخ دروازبان پرسپولیس روز آرامی را پشت سر گذاشت و فقط در یکی دو صحنه به زحمت افتاد.

*حسین غلامی هنوز هم همانند گذشته روز پرکاری را پشت سر گذاشت و بارها گوش چپ حریف را آزار داد. گل اول این دیدار نیز روی پاس تماشایی وی بدست آمد.

*عملکرد خوب شاگردان فتحی باعث شد تا هواداران در پایان بازی بشدت بازیکنان و کادر فنی پرسپولیس را مورد تشویق قرار دهند.

*حاج محمود رضوی مالک پرسپولیس که سالهای خوبی را با این تیم در لیگ دسته دوم سپری کرده بود پس از چندسال دوری از فوتبال سرانجام به فوتبال بازگشت و تیم محبوب برازجانی را احیا کرد. پیر فوتبال دشتستان امروز از نزدیک شاهد هنرنمایی بازیکنان تیمش بود و تا پایان بازی آرام و قرار نداشت.

*احمد برخ ، حسن فلسفی ، حسین غلامی و رضا فرهمند زاده چهار بازیکن قدیمی پرسپولیس هستند که سالها برای این تیم توپ زده اند امروز در ترکیب اصلی برازجانی ها بودند.

بهترین بازیکن میدان:

محمد فرهمند مهاجم جوان پرسپولیس با به ثمر رساندن 2 گل از سه گل تیمش ستاره میدان بود البته از عملکرد خوب رسول پورآزاد نباید گذشت.


تیم پرسپولیس برازجان

ترکیب پرسپولیس برازجان:

احمد برخ - حسن فلسفی - رضا فرهمند زاده - حسین غلامی - رسول پور آزاد - محمد امین فرهمند زاده - رضا قائدپوری - مصطفی نجمی زاده - ایمان مرادی - سید جواد توکلی - جواد مرشد رودحله

ذخیره ها: علی اکبر انصاری - حسن احمدی - ابوالفضل جمالی - امید حیدری - مسعود حسن زاده - سامان ویسی - مسعود جمال

سرمربی: امین فتحی

سرپرست: علی محمد کمارج


 تیم فوتبال شهدای شهباز شازند


ترکیب شهدای شهباز شازند:

مهدی مرادی - سروش جول - ناصر نادری - محمد مهدی مراد خانی - مصطفی اصغری - رضا سهرابی - سعید کوشکی - سعید صفری - فرزین خوش دوست بهزاد اسمعیل نظری - مهیار یحیی بیگی

ذخیره ها: سهیل درودگر - مصطفی قاسمی - بهزاد ابوالحسنی - رضا هدایت پور - مهدی شمس - محمد کیوانی - عباس ترابی

 

سرمربی: مرتضی صادقی

سرپرست: عباس کردعلی















 

 

 

نتایج گروه چهار مسابقات به شرح زیر است :

 

ابوذر باشت 2 – 1 نفتون مسجد سلیمان

 
پردیس خرم آباد 2 – 1 پرسپولیس شوش

 
کیان بختیاری (زاگرس) 3 – 0 استقلال شوشتر

 
پیام چغادک بوشهر 0 – 0 استقلال ملاثانی

 
پرسپولیس برازجان 3 – 0 شهدا شهباز شازند

 
استقلال خرمشهر 2 – 0 پریز دورود

 

 

جدول گروه چهار  مسابقات لیگ دسته سوم

 

 

 

مطلب مرتبط:

جدول لیگ دسته سوم فوتبال

نتایج هفته اول لیگ دسته سوم

اعلام برنامه هفته سوم و چهارم لیگ دسته سوم