۲۶ مهر ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۰
در گفت و گو با دی اسپورت؛

حقدوست: سرمربی مس سخنگوی کمیته داوران نباشد!

تیم فوتبال خیبر خرم آباد و مس کرمان در هفته دهم لیگ دسته اول فوتبال کشور به تساوی بدون گل رضایت دادند.
کد خبر: ۵۷۲۳۳

تیم فوتبال خیبر خرم آباد و مس کرمان در هفته دهم لیگ دسته اول فوتبال کشور به تساوی بدون گل رضایت دادند.
 داود حق دوست سرمربی خیبر خرم آباد در گفتگو با خبرنگار "دی اسپورت" در خصوص این دیدار اظهار داشت: بازی خیلی خوبی از شاگردانم شاهد بودیم. در این دیدار هر دوتیم سعی در کنترل خط میانی زمین را داشتند. از عملکرد بازیکنانم راضی هستم. با توجه به اینکه چندین محروم ومصدوم داشتیم باتمام توان ظاهر شدند و توانستیم تیم میلیاردی مس کرمان را متوقف کنیم.

وی در ادامه  گفت: در واقع  از نتیجه بازی راضی نیستم چون ما سوار بر بازی بودیم و مس هم فقط دو موقعیت در بازی مسقیم داشت و اگر فرصت های بی شمار ما به گل تبدیل می شد شاهد نتیجه دیگری بودیم.
حق دوست در خصوص صحنه  مشکوک پنالتی اظهار گفت: ما نسبت به این صحنه معترض بودیم ولی در کار داور دخالتی نداشتیم و این صحنه را به کارشناسان  داوری  می سپاریم تا  نظر دهند اما مربی مس عملکرد ضعیف تیمش را با متهم کردن داوری تبرئه کرد. وی نباید سخنگوی کمیته داوران باشد. صحنه داوری این دیدار را به کارشناسان داوری می سپاریم و آنها هر نظری دهند ما نیز تابع آن خواهیم بود.


سرمربی خیبر ادامه داد: مس دربازی با پارس جنوبی روی اشتباه داوری صاحب 3 امتیاز بازی شد ، و در بازی مقابل ما 2 امتیاز حساس را از ما گرفتند. در کل  داوری  خوب بود جز صحنه پنالتی که تابع کارشناسان و کمیته داوران هستیم.

او در پایان بیان نمود: از هواداران  تشکر میکنم که  ما را تنها نگذاشتند و امیدواریم در بازیهای بعد به مراتب شاهد استقبال بیشتری باشیم و همانند فصل قبل  ورزشگاه را به جهنمی برای حریفان تبدیل کنند.


مصاحبه: سیامک کوهگردزاده