۲۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۱
در گفت و گو با "دی اسپورت "؛

سعید رازانی:تلاش می کنم به ترکیب ثابت برگردم

دی اسپورت:شاگردان آقا فیروز بعد از شکست مقابل آلومینیوم اراک حالا باید برای صدرنشین شدن، در خانه به مصاف مس رفسنجان بروند.
کد خبر: ۵۷۳۰۵

به گزارش" دی اسپورت":شاگردان فیروز کریمی که لیگ را طوفانی آغاز کرده بودند و به رقیبی سرسخت برای تمامی تیم های حاضر در رقابت های  لیگ یک تبدیل شده بودند دو هفته ای است از شرایط آرمانی فاصله گرفتند و بعد از شکست مقابل آلومینیوم اراک حالا باید برای صدر نشین شدن مس رفسنجان  را در خانه شکست بدهند.با سعید رازانی سنگربان جوان اکسینی ها که چند هفته ای است در ترکیب ثابت تیمش قرار نمی گیرد و به نظر می رسد با وجود دلخوری از نیمکت نشینی ، برای بازگشت به دروازه تیمش تلاش می کند گفت و گویی را ترتیب دادیم که در ادامه می خوانید.

از شکست مقابل آلومینیوم شروع کنیم بازی چطور بود؟ 

بازی خوبی بود بچه ها تمام تلاششان را انجام دادند اما متاسفانه کمی بدشانس بودیم و توپ هايمان به گل نرفت. در کل فوتبال همین است و برد و باخت دارد باید سعی کنیم در بازی های پیش رو سه امتیاز از دست داده را جبران کنیم. 

بازی با مس را چطور پیش بینی می کنی؟ 

شرایط لیگ طوری است که نمی شود هیچ تیمی را دست کم گرفت و تمام بازی ها سخت هستند مخصوصا برای ما که فقط به لیگ برتری شدن فکر می کنیم، تک تک بازی ها حکم فینال را دارد. مسی ها هم تیم خوبی دارند اما ما در خانه خود محکوم به برد هستیم. 





از خودت بگو چرا در ترکیب ثابت نیستی؟ 

به هرحال این نظر کادر فنی است و من هم به عنوان یک بازیکن به آن احترام می گذارم. من تلاشم را انجام می دهم و خوب تمرین می کنم بقیه اش به صلاح دید کادر فنی بستگی دارد. 

به نظر می رسد از نیمکت نشینی ناراحتی؟ 

هیچ بازیکنی نیمکت نشینی را دوست ندارد اما همان طور که گفتم به نظر کادر فنی احترام می گذارم و تلاش خودم را بیشتر می کنم تا به ترکیب ثابت برگردم.

 برگردیم به اکسین، چند هفته ای است نتایجتان کمی نوسان پیدا کرده علتش  چیست؟ 

به هر حال اتفاقات فوتبال قابل پیش بینی نیست همیشه نمی شود برنده بود. اما ما هدفی داریم که برای آن برنامه ریزی کردیم و الان هم شرایط تیمیان خوب است انشالا در بازی های پیش رو سعی می کنیم عملکرد بهتری داشته باشیم.