۲۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۵
روی طارمی خطا نکردم

حمدی نژاد: حرکت بیرانوند قشنگ نبود

دی اسپورت: مدافع نفت تهران گفت: از ابتدای فصل تاکنون حدود 8 پنالتی برای نفت  گرفته نشده است.
کد خبر: ۵۷۳۲۹

به گزارش" دی اسپورت":  وحید حمدی نژاد درباره آخرین وضعیت تیم نفت تهران پیش از رویارویی با ذوب آهن اظهار داشت: شرایط ما نسبت به چند روز قبل بهتر شده است. یک مقدار شکست مقابل پرسپولیس بازیکنان را مایوس کرد اما با صحبت هایی که کادر فنی انجام داد و تمریناتی که پشت سر گذاشتیم الان وضعیت خوبی داریم و با روحیه بالا به مصاف ذوب آهن خواهیم رفت.

وی درباره شکست پرسپولیس خاطرنشان کرد: مادر بازی برابر پرسپولیس خوب نبودیم اما واقعا تفاوت دو تیم سه گل نبود. هنگامی که داور مسابقه برای تیم حریف پنالتی کرد با اینکه کارشناسان می گویند پنالتی شده اما خود من که آن حرکت را انجام دادم و عکسش را هم دارم می گویم که می توانست خطا نباشد. اگر توجه کنید مهدی طارمی پیش از آنکه من با او برخورد کنم پایش بالا آمده بود و برخورد ما در حد 30 درصد بود و نمی توانست خطا باشد. متاسفانه برخی از داوران تحت تاثیر  جو استادیوم قرار می گیرند و این اصلا خوب نیست.

کاپیتان دوم نفت تهران در ادامه بیان داشت: در نیمه دوم داور می توانست خطایی روی میلاد فخرالدینی را پنالتی بگیرد اما این کار را نکرد. 8 هفته گذشته و حتی 8 پنالتی برای ما نگرفته است اما برای تیم هایی مثل پرسپولیس خیلی راحت پنالتی گرفته می شود.

وی درباره عملکرد ضعیف خودش و تیم نفت در مقابل پرسپولیس و انتقاد علی دایی از آنها تصریح کرد: در این باره کادر فنی باید صحبت کند و من صحبتی ندارم. کادرفنی هرچه صلاح بداند ما آن را انجام خواهیم داد. نسبت به هفته های گذشته کمی در بازی برابر پرسپولیس ضعیف تر بودیم و دلایل زیادی هم در آن دخیل است. نمی توان  منکر این شد که مشکلات مالی کمی تمرکز بچه ها را گرفته بود. اما باید به بازیکنان حق داد آنها هم مشکلات خاص خودشان را دارند. 

وی در ادامه افزود: الان ما نمی دانیم باید طلب مان را از چه کسی بگیریم. شرکت بهنام پیشرو کیش که در مزایده برنده شده الان گیر کرده و نمی داند باید پول خرج کند یا خیر. مسایل پشت پرده ای وجود دارد که از آنها اطلاع نداریم و اینها همه به ضرر تیم نفت است. ما تیم خوبی داریم و حاشیه هم نداریم اما مشکلات مالی خیلی ما را اذیت می کند. امیدوارم هرچه سریع تر این قائله خاتمه پیدا کند. 

مدافع نفت تهران درباره اتفاقات به وجود آمده و  حواشی بازی با پرسپولیس و ماجرای علیرضا بیرانوند اذعان داشت: در فوتبال ایران این اتفاقات طبیعی است. اول بازی همه چیز خوب است اما بعد از اینکه نتیجه رقم  خورد همه چیز تغییر کرد. نمی دانم چرا بیرانوند این کار را انجام داد. حتما او هم برای خودش حساب و کتابی کرده است و تفکراتی داشته اما به نظرم حرکت او قشنگ نبود. 

حمدی نژاد در پایان گفت: این هفته باید با ذوب آهن بازی کنیم. سه، چهار سال است که مقابل این تیم مشکل داریم. فصل گذشته اوج بی عدالتی در بازی ما دو تیم بود چرا که بازی کاملا در اختیار ما بود و فوتبال روی یک دروازه انجام می شد اما ما نبردیم و بازی را باختیم . حالا با صحبت هایی که کادر فنی انجام داده و تمریناتی که انجام دادیم کاملا آماده دیدار با ذوب آهن هستیم. باخت مقابل پرسپولیس را فراموش کردیم و به فکر سه امتیاز دیدار مقابل ذوب آهن خواهیم بود.



برچسب ها: حمدی نژاد
ترند های روز