۲۷ مهر ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۴
اختصاصی دی اسپورت

گزارش تمرین امروز تیم ملی فوتبال ساحلی + تصاویر و حواشی

گزارشی از تمرین امروز تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان در اردوی بوشهر
کد خبر: ۵۷۳۴۳

به گزارش خبرگزاری " دی اسپورت " ، تمرینات تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان  برای حضور پرقدرت در رقابتهای جام بین قاره ای در کشورامارات امروز نیز زیر نظر کادر فنی در اردوی بوشهر پیگیری شد.

 

تمرین امروز ملی پوشان از ساعت 17 در ورزشگاه پارک ساحلی زیر نظر کادر فنی برگزار شد که بازیکنان پس از گرم کردن بدنهای خود کار کنترل با توپ را انجام دادند در بخش بعدی تمرین امروز، و در شرایط پیشرفته تر تمرین برگردان ، دفاع از وسط زمین و مهاجمان از پشت 9 متر در شرایط بازی که همراه با توضیحات کادر فنی در این بخش بود در دستور کار قرار گرفت که تمرینات زیر نظر علی نادری و میر شمسی انجام می گرفت و در بخش پایانی تمرین امروز بازیکنان به سه تیم تقسیم شدند و به بازی فوتبال پرداختند که کادر فنی در حین بازی توضیحات تاکتیکی را به بازیکنان گوشزد می کردند.

 

* از نکات قابل توجه تمرین امروز می توان به حضور مهندس رضاییان مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی بهمراه مهندس فرید مسئول پشتیبانی باشگاه دریانوردان پارس جنوبی اشاره کرد که مهندس رضاییان پس از خوش بش با بازیکنان دقایقی را با میر شمسی سرمربی تیم ملی به گفتگو پرداخت.

 

*در پایان تمرین امروز عوامل بیرونی تیم از جمله کادر فنی ، پزشک، مسئول روابط عمومی و مهندس رضاییان و فرید در قالب یک تیم به بازی فوتبال پرداختند که باعث ایجاد شور و نشاط خاصی در بین بازیکنان تیم شد.

















 

 

 

گزارش : محمدرضا زائری