۲۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۴

کاشانی: امیدوارم باشگاه خصوصی شود

دی اسپورت:رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: سال‌هاست که دارم می‌گویم باشگاه‌ها باید خصوصی شوند تا دیگر با تغییرات در وزارتخانه نگرانی تغییرات بعدی ایجاد نشود.
کد خبر: ۵۷۳۵۸

به گزارش" دی اسپورت":رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: سال‌هاست که دارم می‌گویم باشگاه‌ها باید خصوصی شوند تا دیگر با تغییرات در وزارتخانه نگرانی تغییرات بعدی ایجاد نشود.

 با استعفای وزیر ورزش و جوانان در روز گذشته (سه‌شنبه)، حرف و حدیث‌هایی پیرامون وضعیت متزلزل باشگاه پرسپولیس در سطح مدیریت و مخصوصاً جایگاه علی‌اکبر طاهری به عنوان سرپرست این باشگاه شنیده می‌شود.

 

جعر کاشانی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان در این خصوص اظهار داشت: هنوز یک روز هم از استعفای وزیر نگذشته است و بهتر است صبر کنیم تا ببینیم چه اتفاقی میفتد. البته باشگاه شرایط خوب و رو به رشدی دارد و بعید می‌دانم تغییراتی ایجاد شود.

 

وی ادامه داد: از عملکرد طاهری و به طور کل مجموعه باشگاه رضایت داریم و سرپرست باشگاه مورد حمایت کامل هیئت‌مدیره قرار دارد.

 

رئیس هیئت‌مدیره پرسپولیس در پایان گفت: امیدوارم هرچه زودتر به سمت خصوصی شدن پیش برویم تا دیگر دغدغه‌های این چنینی وجود نداشته باشد. وقتی باشگاه خصوصی باشد می‌شود برنامه‌ریزی‌های بلند مدت انجام داد و ثبات ایجاد کرد. در آن صورت دیگر با جا‌به‌جایی‌های این چنینی در سطح وزارتخانه یا سطوح دیگر، نگرانی ادامه دامنه این تغییرات در مدیریت باشگاه وجو نخواهد داشت.

 

 

 

منبع:میزان