۲۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۷

رضا حیدری:در مسیر پیشرفت قرار داریم

دی اسپورت:دروازه بان تیم فوتبال مس کرمان شرایط تیمش را برای دیدار با تیم فولاد یزد ایده آل ارزیابی کرد.
کد خبر: ۵۷۴۰۵

به گزارش خبرگزاری "دی اسپورت ":رضا حیدری دروازه بان تیم فوتبال مس کرمان در خصوص دیدار هفته گذشته تیمش مقابل تیم خیبر خرم آباد گفت:

 

بازی بیرون از خانه شرایط خاص خود را دارد و اینکه می گویند دوباره روی دور تساوی افتاده ایم بحث درستی نیست، اینکه شما پیروز میدان باشید قطعا خوب است اما کسب تساوی بیرون از خانه نیز مطلوب است اگر چه ما در تمام بازی هایمان برای پیروزی به میدان می رویم.

 

وی در مورد کسب تساوی های زیاد تا بدین جای رقابت‌ها نیز افزود:

 

هر تیمی در یک برهه زمانی دچار افت می شود و تیم ما نیز در شش بازی ابتدایی دچار این افت مقطعی شد اما نتایج بدست آمده خیلی هم بد نیست، ما بازیکنان لیگ برتری بسیاری داریم و همین مسئله باعث افزایش سطح توقعات از تیم مس شده است که حتما باید از همان ابتدا جزو مدعیان باشیم، مطمئن باشید که نتایج مد نظر هواداران را بدست می آوریم.

 

وی همچنین ادامه داد:مس کرمان با تغییر و تحولات بسیاری از ابتدای فصل روبرو شده است و خوب همین تغییرات روی روند تیمی ما تاثیر گذار بوده است که از پیروزی مقابل تیم پارس جنوبی جم قطعا این روند تغییر کرده است و به روزهای خوبمان نزدیک می شویم.

 

حیدری در پاسخ به این سوال که آیا تیم مس جزو مدعیان صعود به لیگ برتر خواهد بود نیز اظهار داشت:

 

هیچ وقت جایگاه تیم مس اینجای جدول نبوده است، مطمئن باشید تا پایان فصل نیز جایگاه این تیم به این شکل باقی نمی ماند، تمام بازیکنان چه کسانی که در ترکیب حضور دارند و چه کسانی که حضور ندارند می دانند که این تیم را باید به موفقیت مد نظرش نزدیک کنند.

 

دروازه بان جوان تیم مس کرمان در پایان درباره دیدار هفته آینده تیمش مقابل تیم فولاد یزد نیز اذعان کرد:

 

فولاد یزد جزو تیم هایی است که نمی توان با آنالیز و بررسی به نتیجه قطعی برای رویارویی با آنها رسید، آنها مقابل تیم های اکسین البرز و سپیدرود رشت نتایج خوبی را بدست آورده اند و همین مسئله‌ موجب تفکر تیم ها می شود که این تیم مقابلشان چگونه عمل می کند، نباید به جایگاه فولاد در جدول نگاه کرد باید دید که در این رقابت‌ها چقدر خوب نتیجه گرفته است و بر این اساس رو در روی آنها ظاهر شد.