۲۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۰
شهباز نوژان 1 - 2 شهر باران

شهر باران طعم برد را چشید

تیم شهباز نوژان برابر تیم شهر باران تن به شکست داد تا روند ناکامی این تیم ادامه داشته باشد.
کد خبر: ۵۷۴۱۱

شهباز نوژان - شهر باران

ورزشگاه انقلاب کرج

تماشاگر 50 نفر

داوران: محمدباقر پورباقر – احمد کاظملو – صابر خویی – جمال محی الدین

ناظر: حسین خانبان

 

شرح گل ها

شهباز نوژان 1 - 0 شهر باران - سیدمحمد مظفری (دقیقه 29): علی نتاج روی پاس مستقیم از خط دفاع در موقعیت تک به تک قرار گرفت و توپ را از بالای دستان دروازه بان به تیر افقی دروازه کوبید. در برگشت مظفری صاحب توپ شد و دروازه خالی را گشود.

شهباز نوژان 1 - 1 شهر باران - امیرحسین سلامت(دقیقه 37): سلامت از روی نقطه پنالتی دروازه حریف را گشود.

شهباز نوژان 1 - 2 شهر باران - حمیدرضا نصرتی (دقیقه 56): توپ ارسالی با ضربه شر نصرتی درون دروازه شهباز نوژان جای گرفت.


کارت زرد

حسین ابراهیمی (دقیقه 50)  سیدمحمد مظفری(دقیقه 57) از شهباز نوژان و میلاد اکبرپور (دقیقه 72) هادی حسین پور (دقیقه 83) از شهر باران


کارت قرمز

هومن فلاحی (دقیقه 36) حسین ابراهیمی (دقیقه 89 کارت زرد دوم) از شهباز نوژان


اسامی بازیکنان شهباز نوژان

آرمین آب حیات -  حسین ابراهیمی-هومن فلاحی-پویا زیار (از دقیقه 53 روزبه محسن زاده)- داریوش لطفی- امیر نصراله زاده-سید حسین خلیفه-رضوان گران-سید محمد مظفری-آبتین محمد علی-علی نتاج (از دقیقه 68 کامیاب مسلمی)(از دقیقه 85 سعید زارع)

سرمربی: مرتضی رحیمی

سرپرست: حسین شمشیربند

 

اسامی بازیکنان شهر باران

جلیل نوری-مهدی سیفی-جواد بابایی-امین مهرزاد(از دقیقه 52 احسان گنجی) -حمید رضا نصرتی-امیر حسین سلامت-هادی حسین پور-میلاد اکبرپور(از دقیقه 93 ابوالفضل کرمی) -کیوان هاشمی-سجاد زند (از دقیقه 77سعید فاطمی) -مجتبی میر محمدی

سر مربی:رضا بهروزی

سرپرست:مهدی صالحی

 

شرح بازی

دو تیم در دقایق ابتدایی بازی را محتاطانه آغاز کردند اما در ادامه تیم شهر باران بود که بازی را در اختیار گرفت و چندین بار روی دروازه حریف خطرساز شد. در مقابل تیم شهبازنوژان تلاش می کرد با بازی مستقیم ایجاد موقعیت کند. در حالی که شهر باران بازی را در اختیار داشت روی تعلل مدافعین و حرکت زیبای نتاج شهباز نوژان به گل رسید. پس از گل فشار شهرباران افزایش یافت و این تیم توانست به گل تساوی برسد. بعد از گل تساوی بازی متعادل شد و هرچند تیم شهباز نوژان دوبار تیر دروازه را لرزاند اما در نهایت بازی با تساوی یک بر یک در نیمه اول پایان یافت.

نیمه دوم شهرباران که با یک یار بیشتر بازی را دنبال می کرد بازی را تهاجمی آغاز کرد و خیلی زود هم به گل رسید. پس از گل هم شهرباران توپ را در اختیار داشت هرچند میلی به گلزنی در بازیکنان این تیم دیده نمی شد تا بازی با همان نتیجه 2 بر 1 به پایان برسد.


اتفاقات بازی

دقیقه 15: مجتبی میرمحمدی در موقعیت تک به تک با دروازه بان قرار گرفت اما خروج به موقع آب حیات مانع از باز شدن دروازه ی شهباز نوژان شد.

دقیقه 21: تیم شهرباران در موقعیت مناسبی صاحب ضربه ایستگاهی شد اما ضربه سجاد زند با اختلاف از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 30: شهر باران خیلی زود میتوانست به گل تساوی برسد اما سجاد زند از دو قدمی نتوانست دروازه حریف را باز کند و توپ را به اوت فرستاد.

دقیقه 35: فشار شهرباران بالاخره جواب داد و شوت سجاد زند را هومن فلاحی با دست از روی خط دروازه برگشت داد تا علاوه بر اخراج یک پنالتی هم به شهر باران هدیه دهد.

دقیقه 43: حرکت زیبای سیدمحمد مظفری و نفوذ به محوطه جریمه این بازیکن را در موقعیت خوبی قرار داد اما ضربه ی زیبای این بازیکن با بدشانسی به تیر دروازه حریف برخورد کرد و راهی به دروازه نبرد.

دقیقه 45: پاس عمقی فوق العاده خلیفه امیر نصر الله را در موقعیت تک به تک قرار داد اما ضربه چیپ کاپیتان شهباز نوژان بازهم تیر دروازه حریف را لرزاند.

دقیقه 46: مجتبی میرمحمدی در موقعیت تک به تک توپ را از بالای سر آب حیات به سمت دروازه فرستاد و در حالی که توپ می رفت درون دروازه جای گیرد حسین ابراهیمی توپ را از دو قدمی خط دروازه راهی کرنر کرد.

دقیقه 75: حرکت عمقی کیوان هاشمی این بازیکن را در موقعیت خوبی قرار داد اما ضربه این بازیکن از زاویه بسته را آب حیات دفع کرد.

دقیقه 77: پاس عرضی عالی کیوان هاشمی با ضربه سجاد زند همراه شد اما عکس العمل استثنایی آب حیات مانع از فرو ریختن دروازه شهباز نوژان شد.

دقیقه 91: کیوان هاشمی نتوانست بازی خوبش را تکمیل کند و ضربه اش از زاویه بسته راهی به دروازه نبرد.


حواشی

* تعداد انگشت شماری هوادار در ورزشگاه حضور دارند. 

* بازی با حدود 13 دقیقه تاخیر آغاز شد.

* پارگی تور یکی از دروازه ها 3 دقیقه شروع بازی را به تاخیر انداخت.

* بازیکنان شهباز نوژان در لرزاندن تیر درواطه حریف تبحر خاصی داشتند به طوری که در نیمه ی اول سه بار تیر دروازه ی شهر باران لرزید.

* در صحنه ی پنالتی عکس العمل داوری کمی با تردید بود و کمی دیر نقطه ی پنالتی را نشان داد.

* لباس یکی از کمک داوران با بقیه کادر داوری تفاوت داشت.

* در دقیقه 54 به نظر می رسید در محوطه جریمه شهر باران یک پنالتی اتفاق افتاده اما داور اعتقادی به پنالتی نداشت که با اعتراض نیمکت نشینان شهباز نوژان همراه بود.

* نتاج پس از تعویض بر عصبانیت به بطری آب کنار زمین لگد زد.