۲۸ مهر ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۴
در گفت و گو با "دی اسپورت"؛

هافبک پاس: با حمایت مسوولان به لیگ یک باز می گردیم

حامد میرزایی هافبک گلزن پاس در بازی قبل برابر شاهین شهرداری بوشهر با گل سه امتیازی خود توانست جایگاه تیمش در جمع مدعیان را حفظ کند.
کد خبر: ۵۷۴۵۲

به گزارش "دی اسپورت"، میرزایی پیرامون این بازی می گوید: مسابقه سنگینی پشت سر گذاشتیم و همه اعضای تیم از جان مایه گذاشتند تا بتوانیم بازی ششم امتیازی مقابل شاهین بوشهر را کسب کنیم.


وی اضافه کرد: برای این برد هم قسم شده بودیم چرا که شاهین جزو مدعیان است و عبور از این تیم قطعا کمک شایانی به صعود ما خواهد کرد.


این هافبک گلزن همدانی افزود: پاس امسال از کادر فنی متحد و باتجربه ای برخوردار است ضمن اینکه بازیکنان بومی و غیر بومی در کنار یکدیکر ساختار تیمی خوبی را شکل داده اند و با حمایت به موقع مسوولان می توانیم راه صعود را هموار کنیم.


وی یادآور شد: امسال ٥ نفر از بهترين مربيان استان جزو كادر فني تيم هستنند كه واقعا هميشه دلسوز فوتبال همدان بوده اند و همه تلاش آنان همانند بازیکنان صعود به لیگ یک است.

 

میرزایی افزود: از مسوولان بخصوص استاندار می خواهیم حمایت ها همانند سال های گذشته باشد. استاندار همدان عاشق فوتبال است و در دو فصل گذشته نیز در حمایت ها سنگ تمام گذاشت هر چند خواسته هایش مبنی بر صعود تیم عملی نشد و حالا نیز می توان بازهم پاس را به اوج رساند منتهی نیازمند حمایت هستیم.


وی خاطرنشان کرد: خوشحالم که تماشاگران همچنان یار و یاور تیم هستند و رسانه ها نیز حمایت خوبی از تیم دارند. قطعا این روند در ایجاد انگیزه مضاعف در بین بازیکنان در کسب نتایج بهتر تاثیرگذار است.


وی با تاکید بر اینکه همواره خادم امام رضا (ع) است، گفت: شیفته امام رضا هستم و قصد دارم پس از مسابقات بازهم برای زیارت به مشهد مقدس بروم.