۲۹ مهر ۱۳۹۵ - ۰۰:۳۰
اختصاصی دی اسپورت

مرتضی رحیمی: جوانان آینده داری داریم

مرتضی رحیمی پس از شکست خانگی مقابل شهرباران در گفتگو با خبرنگار دی اسپورت گفت: برخی بازیکنان امروز اولین بازی خود را در دسته دوم انجام می دادند.
کد خبر: ۵۷۴۵۷

دی اسپورت: تیم شهباز نوژان عصر امروز در دیداری خانگی مقابل تیم شهرباران متحمل شکست دو بر یک شد.

مرتضی رحیمی که هدایت این تیم را بر عهده دارد در گفتگو با خبرنگار دی اسپورت گفت: بازیکنان ما امروز با غیرت و تعصب خاصی بازی کردند و  مردانه جنگیدند، ما امروز چند بازیکن 16 تا 18 ساله داشتیم که اولین بازی خود در لیگ دو را انجام می دادند. به همین دلیل شاید هماهنگی لازم برای این دیدار را نداشتند. این بضاعت ماست. ما نیمه اول بازی خوبی به نمایش گذاشتیم اما نیمه دوم توان برخی بازیکنان ما کمتر شد و ناچار به جایگزینی آنها با بازیکنان جوانتر شدیم. هیجان و استرس بازی مانع از آن شد بازیکنان در نیمه دوم بار فنی خود را نشان دهند.

وی در مورد داوری بازی امروز افزود: داور امروز متاسفانه قضاوت منصفانه ای نداشت و از تیم داوری راضی نیستیم داور یک پنالتی برای ما نگرفت در حالی که صحنه مشابه صحنه پنالتی حریف بود.

رحیمی در پایان گفت: هرچند ما برای بازی بعد دو دفاع وسط خود را به دلیل محرومیت در اختیار نداریم اما بازیکنان جایگزین هم چیزی کمتر از بازیکنان اصلی ندارند و با غیرت و تعصب می توانند در روند تیمی ما موثر باشند. بنابراین برای بازیهای آینده نگرانی وجود نخواهد داشت.