۲۹ مهر ۱۳۹۵ - ۰۰:۴۱
در گفتگوی اختصاصی با دی اسپورت

محسن زاده: در استان البرز حمایتی از تیم شهباز نوژان نمی شود!

محسن زاده در گفتگو با خبرنگار دی اسپورت ضمن گلایه شدید از مسئولین استان البرز اظهار کرد به آینده تیم خوشبین است.
کد خبر: ۵۷۴۵۹

به گزارش "دی اسپورت"؛ تیم شهباز نوژان عصر امروز در دیداری خانگی پنجمی شکست فصل خود را متحمل شد تا به انتهای جدول سقوط کند.

محسن زاده پس از شکست تیمش مقابل شهرباران گفت: هوا در این استان بس ناجوانمردانه سرد است. ما هیچ گونه حمایتی از طرف هیئت قوتبال و سایر مسئولین نمی شویم و حتی اصرار به فروش تیم و عدم تیمداری ما دارند. ای کاش ما تیم را از استان اردبیل انتقال نمی دادیم چرا که در این استان به ما کم لطفی می کنند و حتی امروز درب استادیوم را به روی ما باز نمی کردند! تنها کمکی که در این استان به ما شده از طرف اداره کل ورزش و جناب دکتر غفرانی و دکتر کلهر بوده است که ما را مورد حمایت قرار داده اند.

هفته قبل به ما گفتند زمین چمن ورزشگاه انقلاب خیس است و بازی را روز آخر به ورزشگاه شریعتی منتقل کردند. ما برای بازیهای خانگی 8 الی 10 میلیون پرداخت می کنیم در حالی که به عنوان مثال در یک بازی خارج از خانه که در شیراز برگزار کردیم کل هزینه ی ما 7 میلیون تومان شد. بنابراین از مسئولین فوتبال استان خواهش داریم به ما اجازه بدهند بازیهای خانگی را خارج از استان برگزار کنیم. من حتی حاضرم تیم را به هیئت فوتبال به صورت رایگان هبه کنم شاید از این تیم حمایتی کردند. بازیکنان ما هم اکثرا بومی هستند بنابراین کمی حمایت کمترین توقع ماست چرا که ما برای فوتبال استان تلاش می کنیم.

ما در این فوتبال بدون اسپانسر از جیب خود هزینه می کنیم اما در کلان شهری مثل کرج که بودجه ای برای ورزش در نظر گرفته می شود کوچکترین حمایت مالی از تیم ما نشده است.

وی ضمن گلایه از داوری اظهار داشت ما تمام تلاش خود را کردیم اما داور امروز با ما نامهربان بود.

محسن نژاد در خاتمه در مورد تغییرات فراوان در این باشگاه گفت: ما در کشاکش انتقال امتیاز کمی زمان را از دست دادیم و از طرفی تیم ما سه روز مانده به بازیها با مشکل کوچ مربیان و بازیکنان اصلی سال گذشته مواجه شد و ما اورژانسی تیم را در طی 3 روز تشکیل دادیم و نتوانستیم در شرایط مناسبی تصمیم بگیریم. افرادی هم که در این مدت آمدند و رفتند برنامه هایی هماهنگ با برنامه های ما نداشتند. ما تلاش می کنیم مربی بومی انتخاب کنیم که با توجه به شناختی که از فوتبال استان دارد بتواند راهکار مناسبتری ارایه دهد. امروز بازیکنان ما بازیکنان امید بودند و ما با جوانان خود ریسک کردیم و فوتبال خوبی هم ارایه کردیم و امیدوارم این روند برای ما ادامه داشته باشد.