۳۰ مهر ۱۳۹۵ - ۰۰:۲۶
درگفتگو با دی اسپورت؛

اظهارات مدیرعامل اروند در خصوص صحبتهای غانمیان پور

مدیرعامل تیم کارون اروند خرمشهر  نسبت به نامه  منتشر شده از سوی غانمیان پور سرمربی سابق تیم اروند خرمشهر واکنش نشان داد .
کد خبر: ۵۷۵۰۴

به گزارش خبرگزاری" دی اسپورت "مدیرعامل تیم کارون اروند خرمشهر  نسبت به نامه  منتشر شده از سوی غانمیان پور سرمربی سابق تیم اروند خرمشهر واکنش نشان داد .


امیر سامری در گفتگو اختصاصی با خبرنگار "دی اسپورت" گفت :سرمربی سابق تیم ما  در قسمتی از نامه منتشر شده بیان کرده اند که کارون اولین سالی است که در لیگ دو شرکت می کند و این درحالی است که این آقا اولین  باری  است که در زندگی فوتبالی خود به عنوان یک سرمربی هدایت یک تیم بزرگسال را بر عهده داشته است و اگر هم ایشان را انتخاب کردیم به خاطر بها دادن به جوانان ومربیان بومی خرمشهربود.


وی در ادامه گفت: این آقا در قسمتی از نامه خود به پیشکسوتان و مربیان بومی خوزستانی اشاره کرده است که از قضا باید عرض کنم این آقا اصلا پیشکسوتان و مریبان خرمشهری را قبول نداشت و در ابتدای همین فصل خیلی اصرار داشتند که مربی بومی در کنار ایشان روی نیمکت نشیند که البته به او اجازه ندادیم و هر طوری بود یک مربی بومی را به عنوان دستیارش انتخاب کردیم و این در حالی بود که ما سه نفر مربی بومی را به عنوان کمک به ایشان معرفی کرده بودیم .


سامری ادامه داد:در زمان سرمربی گری آقای غانمیان پور و تا قبل از آمدن آقای نیکبخت 3 بازی در لیگ دو انجام دادیم که 2 باخت و یک برد بدست آوردیم که اصلا نتایج خوبی نبود. بعد از بازی با امیدیه با علی نیکبخت صحبت کردیم که به عنوان مدیرفنی به باشگاه ما کمک کنند که ایشان هم قبول کرد،بعد از اینکه نیکبخت آمدند تمامی تمرینات ،آنالیزها و ترکیب تیم توسط ایشان انتخاب می شد که خداراشکر جواب هم داد و بعد از بازی گچساران بود که آقای نیکبخت را به عنوان سرمربی انتخاب کردیم .


مدیرعامل اروند تصریح کرد:ما غانمیان پور را اخراج نکردیم و به او گفتیم که به عنوان دستیار اول در کنار نیکبخت به مربیگری ادامه دهد که موافقت نکردند و از حضور در تمرینات انصراف دادند.


سامری گفت:در جایی دیگر از نامه منتشر شده عنوان کرده اند که بازیکن لیگ برتری به خاطر من به اروند آمده است .

باید عرض کنم اگر می بیند بازیکن لیگ برتری و لیگ یکی در تیم اروند بازی می کند و به خرمشهر آمده است به خاطر مسائل مالی و امکانات خوبی است که در این منطقه وجود دارد و قراردادهایی که ما با بازیکنان بسته ایم از تمام تیم های لیگ دویی کشور بیشتر است  و تنها تیمی هستیم که تا پایان هفته ششم 40 درصد قرار داد بازیکنان را پرداخت کرده ایم.


وی در پایان گفت : غانمیان پور در قسمتی از نامه ای که در رسانه منتشر کرده است دم از بازیکنان بومی و از این حرف ها زده است که جا دارد اعلام کنم همین آقا پیش از شروع بازی ها چندین بازیکن خرمشهری را از ترکیب تیم خط زد و مانع حضور آنها در مسابقات شد.