۰۱ آبان ۱۳۹۵ - ۰۷:۰۶
اختصاصی دی اسپورت؛

شهباز نوژان با سرمربی جدید خود درمسیرتحول

به گزارش خبرگزاری دی اسپورت مرتضی رحیمی که در بازی مقابل شهرباران سرمربی شهبازنوژان بود با بازی خوب شاگردان جوانش نشان داد میتواند این تیم را از وضعیت بحرانی نجات دهد.
کد خبر: ۵۷۵۱۳

تیم شهباز نوژان پس از گذر شش هفته تنها موفق به کسب یک پیروزی شده است و از طرفی هر 4 دیدار گذشته خود را با شکست پشت سر گذاشته است اما نکته ای که در بازی عصر دیروز این تیم مقابل شهر باران تهران کاملا مشهود بود انگیزه ی بالای بازیکنان جوان این تیم بود که تا آخرین لحظات برای کسب نتیجه جنگیدند و شاید اگر بازیکنان کمی باتجربه تر بودند و اخراج دو بازیکن این تیم را 9 نفره نمی کرد می توانستند بازی را با برد پشت سر بگذارند. این تیم دیروز در نیمه اول سه بار تیرک دروازه حریف را لرزاند و در نیمه دوم هم داور می توانست یک پنالتی به سود شهباز نوژان  بگیرد و اگر کمی خوش شانس بودند میتوانستند برد پرگلی بدست آوردند. 

بی شک حضور مرتضی رحیمی در راس کادر فنی این تیم در متحول شدن شهبازیها اثرگذار بوده است. رحیمی که سالها تجربه بازی در لیگهای یک و دو و سه کشور را دارد از مربیان بومی استان البرز است که در کسوت سرمربیگری سابقه قهرمانی در لیگ برتر استان البرز را دارد. او که پس از بازی با کیمیافرآیند به عنوان نفر اول نیمکت شهبازنوژان انتخاب شد در ابتدا با جدا شدن 12 بازیکن مواجه شد ولی دیروز با استفاده از چند بازیکن جوان نشان داد با کمی جسارت می تواند تیم شهباز نوژان را از این وضعیت نشان دهد. بازی دیروز نشان داد این تیم در بازی های آینده تیم دست و پا بسته ی ابتدای فصل نیست و با چند برد می تواند خود را به رده های بالای جدول برساند.





البته باید توجه داشت تیم شهباز نوژان که به صورت خصوصی اداره می شود شدیدا نیاز به حمایت مسئولین استان دارد چرا که فعالیت ورزشی و جذب بازیکنان بومی استان البرز پس از چندین سال عدم فعالیت امسال با کمک دو تیم اکسین در لیگ دسته یک و شهباز نوژان در لیگ دسته دو رقم خورده است و با کمک اسپانسرهای مالی و البته مسئولین استان می تواند راهی که اکسین البرز طی کرده است را طی کند و استان مستعد البرز را مجددا در سطح کشور مطرح نماید.