۳۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۴
نجفی: فوتبال ساحلی ایران به جایگاه بسیار ویژه ای در جهان رسیده است

پایان اردوی تیم ملی فوتبال ساحلی در بوشهر+ عکس

رییس هیات فوتبال استان بوشهر در جمع ملی پوشان حاضر و دقایقی برای آنها سخنرانی کرد.
کد خبر: ۵۷۵۳۲

به گزارش خبرگزاری " دی اسپورت و به نقل از سایت رسمی فدراسیون، محمد نجفی ضمن خسته نباشید به کادرفنی و بازیکنان تیم ملی در ابتدا گفت: فوتبال ساحلی ایران در سطح جهان به جایگاه بسیار ویژه ای رسیده که این مهم بدون تلاش و همت همگان میسر نشده است.

وی ادامه داد: اینکه اردوی های شما با نظم بسیار خوبی برگزار شده بدون شک حاصل زحمات دپارتمان فوتبال ساحلی و بخصوص پریا شهریاری - رییس دپارتمان و همینطور همکارانش در دپارتمان بوده و در نهایت زحمات و تلاش های کادرفنی تیم ملی باعث می شود تا این جایگاه توسط شما بدست بیاید. در استان ما نیز باید از مدیریت منطقه ویژه آزاد اقتصادی پارس جنوبی، مدیریت باشگاه فرهنگی و ورزشی پارس جنوبی و همکارانشان در این مجموعه که حمایت های بسیار ویژه از تیم ملی در دو اردوی اخیر داشته اند، تشکر کنم.


رییس هیات فوتبال استان بوشهر افزود : این تیم که با حضور تک تک شما از سراسر کشور تشکیل شده برای ما بسیار ارزشمند است. استان ما نیز نمایندگان شایسته ای مانند مسلم مسیگر و مصطفی کیانی و چند بازیکن دیگر را در تیم ملی دارد که حضور آنها و بطور کلی روند رو به رشد و صحیح فوتبال ساحلی کشور در واقع باعث شده تا خود را ملزم به حمایت ویژه از این رشته زیبا بدانیم، چراکه دستاوردهای این رشته در سطح جهان باعث فخر کشور شده است. 

نجفی ادامه داد: ما نیز به همین منظور در کنار باشگاه فرهنگی و ورزشی پارس جنوبی به عنوان نماینده شایسته استان بوشهر در کشور حضور داریم و از هیچ کمکی دریغ نخواهیم کرد. از جمله اقداماتی که در برنامه های ما قرار دارد ساخت یک ورزشگاه فوتبال ساحلی بسیار مدرن است که در همین راستا دیروز جلسه ای با معاون سیاسی استاندار بوشهر داشتم. البته هفته گذشته هم به همراه کفاشیان -نایب رییس اول فدراسیون نشستی با استاندار بوشهر و معاونین وی داشتیم و موافقت شد که مسابقات ۴جانبه بین المللی را با حضور تیم های ملی مطرح جهان در بوشهر برگزار کنیم. 

وی در خصوص پیش رو بودن مسابقات جام بین قاره ای جهان تاکید کرد: امیدواریم تا همانند گذشته با دست پر از مسابقات بازگردید و با افتخار آفرینی خود انگیزه مضاعفی در سطح کشور و بخصوص در دل اهالی این رشته زیبا و مفرح ایجاد کنید. ما نیز قول می دهیم که همه حمایت خود را بکار بگیریم و در اولین قدم نیز طبق صحبت کفاشیان مسابقات بین المللی را در بوشهر و در آینده نزدیک مسابقات قهرمانی آسیا را در بوشهر میزبانی کنیم.




گفتنی است آخرین تمرین تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان در اردوی پنج روزه بوشهر با حضور نجفی و دیگر همکاران وی در هیات فوتبال استان بوشهر و همینطور اکبر فرید - مدیر تیم پارس جنوبی برگزار شد.

گفتنی است اردوی آخر ملی پوشان پیش از اعزام به مسابقات جام بین قاره ای جهان از پنجم آبانماه در تهران پیگیری خواهد شد.