۳۰ مهر ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۰
اختصاصی دی اسپورت؛

بررسی هفته هفتم لیگ دسته دوم در گروه دوم

دی اسپورت:هفته هفتم لیگ دسته دوم در گروه دوم عصر فردا وارد هفته هفتم خود می شود.
کد خبر: ۵۷۵۳۳

به گزارش"دی اسپورت"؛هفته هفتم مسابقات لیگ دسته دوم در گروه دوم عصر فردا وارد هفته هفتم خود می شود که با نگاهی به برنامه مسابقات این هفته به خوبی در می یابیم که بازی های نزدیکی را شاهد خواهیم بود و مطمئنا تغییرات بسیاری را نیز در جدول مسابقات نظاره گر خواهیم بود.

در مهم ترین بازی های هفته هفتم شهرداری بندرعباس در خانه شهرداری ارومیه صدرنشین به میدان می رود؛شهرداری کاشان از تیم هم نام ماهشهری خود پذیرایی می کند و شهرداری فومن در یک بازی شش امتیازی به مصاف داماش گیلان خواهد رفت.

 

شهید کریمی جویبار - بادران نوین تهران(شهید کریمی در صدد اوج گیری دوباره)

شهید کریمی که سال اول حضورش در لیگ دو را تجربه می کند آمار قابل قبولی را بدست آورده است و همواره در میان تیم های بالای جدول قرار گرفته است اما جویباری ها در دو هفته گذشته نتایج قابل قبولی برای هوادارانش کسب نکرده اند و در بازی فردا امیدوارند در پیشگاه هواداران خود بتواند باخت 3بر1هفته گذشته مقابل استقلال آبی را با یک پیروزی پر گل مقابل بادران نوین به فراموشی بسپرند.

اما بادران نوین که به نظر برنامه ای برای حضور پرقدرت در لیگ دو نداشته به قعرنشین لیگ دسته دوم تبدیل شده و پس از گذشت 6هفته بدون پیروزی به کار خود ادامه می دهد.بادرانی ها مطمئنا کار دشواری را در مقابل شهید کریمی خواهند داشت اما فوتبال قابل پیش بینی نیست و باید دید برنامه این تیم برای رویارویی در مقابل تیم جویباری چه خواهد بود.

 

شهرداری فومن - داماش گیلان(بازی شش امتیازی هفته)

این بازی از زوایای مختلف برای هر دو تیم از حساسیت بالایی برخوردار است به همین جهت می توان این دیدار را یک بازی شش امتیازی لقب داد.

فومنی ها علی رغم اینکه لیگ را خوب آغاز کردند اما در ادامه نتایج خوبی نتوانستند کسب کنند و هفته گذشته نیز متحمل شکست سنگین 4بر1مقابل شهرداری ماهشهر شدند اما بازیکنان این تیم به خوبی می دانند که اگر می خواهند نگاهی به جمع مدعیان داشته باشند باید با تمام قوا در این دیدار و مقابل تیم رده سومی داماش ظاهر شوند.

خط حمله5گله شهرداری فومن باید در این بازی دقت بیشتری داشته باشد چرا که ممکن است موقعیت های زیادی نتواند بر روی دروازه و خط دفاعی خوب داماش بدست آورد.

اما در دیگر سوی میدان داماش گیلان که به نظر عزمش را برای صعود جزم کرده هفته گذشته به مانند شهرداری فومن شکست خورد اما به نسبت شکست داماشی ها به نوعی گران تر از شکست رقیب این هفته آن ها بود چرا که داماش درخانه و در مقابل شهرداری ارومیه ای شکست خورد که در جمع قعرنشینان بود. شاید باخت هفته گذشته برای گیلانی ها هشداری باشد که نباید هیچ تیمی را دست کم بگیرند و با انگیزه ای بالا در مقابل هر یک از تیم های گروه خود قرار گیرد.

نتیجه این دیدار می تواند بسیار در سرنوشت دو تیم و حتی دیگر تیم ها تاثیرگذار باشد چرا که اگر این بازی با پیروزی داماش ها به پایان برسد علاوه بر اینکه داماش حضور خود را در جمع صدرنشینان تداوم می بخشد شهرداری فومن را به جمع قعرنشینان اضافه می کند اما اگر بازی با پیروزی میزبان به اتمام برسد شهرداری فومن باز هم خود را به جمع بالانشینان اضافه می کند و رقابت برای صعود را حتی برای دیگر تیم ها نیز بسیار پیچیده خواهد شد.

 

شهرداری ارومیه - شهرداری بندرعباس(کار سخت صدرنشین مقابل شهرداری متحول شده)

 

شهرداری ارومیه که پیش از فصل با توجه به بازیکنان و کادرفنی خوبش مدعی به شمار می آمد لیگ را خوب آغاز نکرد اما این تیم از هفته چهارم و با پیروزی در خانه بادران نوین متحول شد و پس از آن تا هفته گذشته نیز نوار پیروزی های خود را ادامه داد تا به عنوان مدعی جدید این گروه خود را معرفی کند.اما عیار ارومیه ها در هفته هفتم به خوبی سنجیده خواهد شد چرا که آن ها باید از تیم صدرنشین شهرداری بندرعباس پذیرایی کند که در صورت کسب پیروزی می توانند خود را در جمع 4تیم نخست جدول ببینند.

اما شاگردان محمد ربیعی در تیم شهرداری بندرعباس در هفته های چهارم و پنجم دو تساوی را بدست آوردند اما پیروزی در هفته ششم توانست این تیم را در صدر جدول نگه دارد.بندرعباسی ها اگر می خواهند صدرنشین جدول خود باقی بمانند باید حتما با امتیاز ارومیه را ترک کنند و اگر بتوانند مقابل تیم متحول شده شهرداری ارومیه به پیروزی برسند اختلاف خوبی را با تعقیب کنندگان خود ایجاد می کنند.

 

پتروکیان شوشتر - استقلال آبی ب تهران(دیدار شش امتیازی در قعرجدول)

 

پتروکیان در این فصل علی رغم ارائه بازی های خوب نتوانسته در نتیجه گیری موفق عمل کند و هفته گذشته نیز با دو گل از تیم قعرنشین نفت نوین آبادان شکست خورد تا به جمع قعرنشینان اضافه شود. پتروکیان اگر می خواهد کارش برای ماندن در لیگ دو به اما و اگر نیافتد باید قدر بازی های خانگی خود را بداند و حداکثر امتیازات را در این دیدارهای شش امتیازی کسب کند. مهاجمان تیم شوشتری اگر دقت کنند می توانند به خوبی به تیم تهرانی گل بزنند چرا که استقلال ابی با 11گل خورده ضعیف ترین خط دفاعی گروه دوم را دارا می باشد.

استقلال آبی تیمی است که در دیدارهایی که حاضر شده بازی های پرگلی را رقم زده است این تیم هفته گذشته نیز دست به کار بزرگی زد و شهید کریمی مدعی را با 3گل شکست داد. نقطه ضعف این تیم خط دفاعی آن است که با گذشت 6هفته 11گل را دریافت کرده است.

اما دو تیم یک وجه مشترک دارند و آن اینکه تواسنته اند مقابل تیم صدرنشین شهرداری بندرعباس یک تساوی ارزشمند را بدست بیاروند. این بازی بدون شک دیدار شش امتیازی در قعر جدول است و تیمی که بتواند با پیروزی میدان را ترک کند به خوبی از جمع قعرنشینان فاصله می گیرد.

 

شهرداری کاشان - شهرداری ماهشهر (کاشانی ها به دنبال صدرنشینی)

کاشانی ها که فصل موفقی را سال گذشته در لیگ دو پشت سر نگذاشتندامسال کاملا متفاوت ظاهر شده اند و با نتایج خوب در خارج خانه جایگاه دوم جدول را از آن خود کرده اند. شهرداری کاشان می تواند در بهترین فرصت به وجود آمده با پیروزی مقابل حریف هم نام و ماهشهری خود در صورت لغزش احتمالی تیم صدرنشین بندرعباس مقابل شهرداری ارومیه اوج گرفته ؛صدرنشین لیگ دسته دوم در گروه دوم شوند.

اما کاشانی ها به خوبی می دانند که در مقابل بهترین خط حمله لیگ دو قرار می گیرند البته خط دفاعی شهرداری کاشان نیز با 3گل خورده یکی از محکم ترین خط های دفاعی لیگ دو می باشد مطمئنا تقابل خط حمله زهردار شهرداری ماهشهر و خط دفاعی مستحکم شهرداری کاشان در این هفته جذاب خواهد بود.

اما شهرداری ماهشهر که با خط حمله زهردار خود توانسته به جایگاه پنجم جدول برسد در هفته هفتم و مقابل شهرداری کاشان کار سختی دارد چرا که خط دفاع کاشان با 3گل خورده بسیار محکم نشان داده و به راحتی نفوذ پذیر نخواهد بود. اما ماهشهری ها اگر می خواهند خود را در جمع بالانشینان ببینند حتما باید با امتیاز کاشان را ترک کنند.

 

آبی پوشان اردبیل - نفت نوین آبادان(نفت نوین به دنبال دومین پیروزی فصل)

دو تیم هفته گذشته نتایج کاملا متفاوتی کسب کرده اند آبی پوشان در خانه شهرداری بندرعباس تن به باخت یک بر صفر داد اما نفت نوین به اولین پیروزی خود دست یافت و موفق شد در خانه به پیروزی 2بر0مقابل تیم خوب پتروکیان شوشتر برسد.

نفت نوین که تا به هفته گذشته نتوانسته بود نتایج خوبی کسب کند اما در هفته ششم به یک پیروزی شیرین خانگی دست یافت و توانست با3امتیاز بدست آمده چند خانه در جدول صعود کند.آبادانی ها اما با انگیزه فراوان به اردبیل سفر کرده اند و امیدوارند بتوانند با انگیز و روحیه بالا این تیم را در اردبیل متوقف کنند و یا حتی شکست دهند چرا که نفت نوین نشان داده در خارج از خانه بازی های درخشانی را به نمایش می گذارد.

اما آبی پوشان اردبیل نیز که با حاشیه های بسیاری وارد لیگ دو شد تاکنون نه چهره مدعی از خود نشان داده و نه به جمع قعرنشینان جدول اضافه شده است این بازی می تواند بسیار در سرنوشت این تیم برای صعود به رده های بالاتر تاثیر گذار باشد.

خط حمله آبی پوشان با5گل زده یکی از ضعیف ترین خطوط حمله لیگ دو می باشد اما در عوض خط دفاع این تیم با4گل خورده یکی از خطوط مستحکم دفاعی می باشد.

 

خبرنگار:علیرضا یاوری