۰۱ آبان ۱۳۹۵ - ۰۰:۴۱

جوابیه باشگاه سپهر نقش جهان در خصوص میزبانی ورزشگاه خمینی شهر

دی اسپورت:باشگاه سپهر نقش جهان در خصوص موارد مطرح شده پیرامون نحوه میزبانی ورزشگاه خمینی شهر اصفهان در برگزاری مسابقات لیگ دسته دوم جوابیه ای صادر کرد
کد خبر: ۵۷۵۴۱

به گزارش خبرگزاری "دی اسپورت" باشگاه سپهر نقش جهان در خصوص موارد مطرح شده پیرامون میزبانی ورزشگاه خمینی شهر اصفهان در برگزاری مسابقات لیگ دسته دوم جوابیه ای صادر کرد که به شرح زیر می باشد :


1-در خصوص کم بودن نیروی انتظامی در محل برگزاری مسابقه  باید گفت در روز مسابقه دو تیم نفت وگاز گچساران و سپهر نقش جهان تعداد سه نفر از پرسنل نیروی انتظامی در ورزشگاه حضور داشتند که این تعداد مطابق با عرف بازی های گذشته بود.

 


2-سکوهای ساخته شده برای تماشاگران همگی سنگفرش شده اند و تماشاگران با آرامش می توانند به تماشای مسابقه بپردازند و اما در خصوص اینکه اطراف ورزشگاه خاکی است انصافا از توان مجموعه ما خارج می باشد .


3-شاید تعداد توپ جمع کن ما می توانست در این مسابقه بیشتر باشد ولی همان تعداد که بودند هیچگونه کوتاهی در رساندن توپ ها نداشتند و قصوری در این زمینه نبوده است.


4-اگر در تصاویر مشاهده می شود که درب های وردی به چمن باز است فقط به خاطر آمدن آمبولانس و نیروی انتظامی باز شدند که آنهم با هماهنگی ناظر بازی بود و بعد از آمد و شد افراد سریعا بسته می شد.


5-ورزشگاه خمینی شهر اصفهان دارای 2 رختکن می باشد که به رسم مهمان نوازی رختکن نزدیک تر به زمین در اختیار تیم مهمان قرار می گیرد و رختکنی که مقداری دورتر  از زمین مسابقه قرار دارد در اختیار تیم میزبان قرار می گیرد.


6-مطابق با همه ورزشگاه ها فاصله ی نیمکت تیم ها با زمین به اندازه یک پیست بوده ،ولی اینکه چرا کف آن خاکی است  سعی می کنیم در آینده با گُل کاری و یا راه اندازی یک آبنما این قسمت از استادیوم را زیبا و چشم نواز کنیم.


7-از این پس سعی می کنیم که از امکانات سایر باشگاه ها که دارای امکانات مناسب هستند  الگو برداری  کنیم تا در جهت خدمت به ورزشکاران گامی مثبت برداریم .


8-مطمئن باشید در هفته های آینده خلاء های موجود را برطرف خواهیم کرد، کمااینکه با پیگیری های دلسوزانه ریاست محترم هیئت فوتبال استان اصفهان فنس کشی استادیوم تختی اصفهان در چند روز  آینده پایان می پذیرد  و از هفته آینده در زمین تختی میزبان تیم های مهمان خواهیم بود .


9- ای کاش دلسوزان ورزش  به جای دیدن برخی مسائل که بیشتر جنبه تخریب دارد اشاره ای به کیفیت مناسب چمن ورزشگاه دانشگاه آزاد خمینی شهر می کردند  که موجوبات انجام یک بازی بسیار زیبا و تماشاگر پسند شد،همان طور که  سرمربی نفت وگاز و سپاهان بر این موضوع تاکید داشتند.(آقای ویسی مهمان ویژه بازی بودند)


در پایان از تیم خوب نفت وگاز گچساران و کادرفنی مجرب و باشخصیت این تیم که در روز بازی  موجبات  برگزاری یک مسابقه  خوب را فراهم کردند تشکر کرده و همچنین از سایت پرطرفدار "دی اسپورت " که همواره صادقانه و دلسوزانه  به شفاف سازی  مسائل لیگ دسته دوم می پردازد تقدیر و تشکر می کنیم.


 

باشگاه فرهنگی ورزشی سپهر نقش جهان اصفهان