۰۱ آبان ۱۳۹۵ - ۰۱:۳۵
اختصاصی دی اسپورت؛

بررسی هفته هفتم لیگ دسته دوم در گروه سوم

دی اسپورت:هفته هفتم لیگ دسته دوم در گروه سوم عصر فردا وارد هفته هفتم خود خواهد شد.
کد خبر: ۵۷۵۴۲

به گزارش"دی اسپورت"؛هفته هفتم مسابقات لیگ دسته دوم در حالی وارد هفته هفتم خود می شود که حساسیت در این گروه به اوج خود نزدیک و نزدیک تر می شود.

در مهم ترین بازی های این هفته تیم صدرنشین هف سمنان باید در خانه کاسپین قزوین به میدان برود؛شاهین شهرداری بوشهر از تیم رده دومی شهرداری همدان پذیرایی می کند و شاهین ماهشهر در خانه به مصاف پاس همدان می رود.


آلومینیوم هرمزگان - نیرو زمینی تهران(کار سخت هرمزگانی ها مقابل سربازان نیرو برای جدایی از قعر)

هرمزگانی ها در هفته هفتم در حالی باید از نیروی زمینی پذیرایی کنند که از لحاظ آمار و ارقام نیروی زمینی در شرایط بهتری قرار دارد.آلومینیوم تا به هفته هفتم تنها یک پیروزی را مقابل بانی گستر کیش تجربه کرده؛ اما شرایط در جدول مسابقات گروه سوم به نحوی می باشد که اگر این تیم بتواند در این بازی دشوار با پیروزی خارج شود می تواند حتی تا رده هفتم و میانه های جدول بالا بیاید.

اما در دیگر سو نیروی زمینی که تا به اینجای کار بسیار هوشمندانه و منطقی بازی کرده؛ از شرایط خوبی در جدول برخوردار است و می تواند با پیروزی در این هفته مقابل تیم قعرنشین آلومینیوم هرمزگان حتی صدرنشین شود.

خط دفاعی نیروی زمینی که تا به اینجای کار تنها3گل دریافت کرده؛ نقطه قوت این تیم است که ممکن است همین موضوع کار را برای تیم آلومینیوم هرمزگان بیش از پیش سخت کند.

 

کارا شیراز - شهرداری تبریز(شهرداری اوج گرفته به دنبال پرواز در شیراز)

کاکوها شیرازی که علی رغم فصل گذشته اصلا نتواسنته اند عملکرد خوبی را تا هفته هفتم از خود به نمایش بگذارند با 5امتیاز در مکان دهم جدول قرار دارند و در این هفته باید به مصاف تیم اوج گرفته و رده پنجمی شهرداری تبریز بروند.

بازیکنان کارا شیراز باید به این مسئله توجه داشته باشند که اگر می خواهند اختلاف بسیاری با آن ها و صدر جدول و یا حتی میانه های جدول نیافتد باید از این دیدار خانگی به ساده نگذرند و با کسب پیروزی امیدواری خود را به ادامه لیگ دوچندان کنند هر چند تیم تبریزی در چند بازی گذشته اوج گرفته اما خط دفاعی ضعیف این تیم نوید این را می دهد که شیرازی ها می توانند در صورت تلاش زیاد به پیروزی برسند.نباید از این غافل شد که خط حمله کارا با به ثمر رساندن تنها 2گل در 6هفته عملکرد بسیار ضعیفی از خود به ثبت رسانده است.

شهرداری تبریز نیز با نتایج خوب در چند هفته گذشته خود را به خوبی به جمع بالانشینان اضافه کرده و می تواند در صورت پیروزی حتی شانس برای صدرنشین شدن داشته باشند هرچند که بازی در شیراز و مقابل تیم با انگیزه کارا برای آن ها ساده نخواهد بود.

 

سردار بوکان - بانی گستر کیش (نیاز مبرم دو تیم به 3امتیاز)

تیم پر طرفدار سردار بوکان شاید تا به اینجای فصل انتظارات تماشاگران خود را بر آورده نکرده باشد اما این بازی می تواند نقطه عطف خوبی برای این تیم بوکانی باشد که با پیروزی در آن خود را به جمع بالانشینان اضافه کنند و از خطر قعر جدول رهایی یابند.

خط دفاعی سردار از بانی گستر کیش ضعیف تر بوده اما با توجه به حضور قربانی در راس کادر فنی سردار انتظار می رود آقای سرمربی چاره ای برای خط دفاعی تیمش بیاندیشد.

اما تیم پر حاشیه بانی گستر کیش که با 1پیروزی در مکان یازدهم جدول قرار دارد می تواند با کسب3امتیاز خود را از جمع قعرنشینان جدا کند هر چند که حضور پر شور هواداران بوکانی کار را برای بانی گستر سخت و دشوار خواهد کرد.

 

کاسپین قزوین - هف سمنان( شاگردان حلالی به دنبال تداوم صدرنشینی در قزوین)

دیگر تیم گروه سوم که تنها موفق به کسب1پیروزی شده است کار سختی را در هفته هفتم دارد چرا که کاسپین این بار باید از هف سمنانی پذیرایی کند که علاوه بر اینکه این تیم صدرنشین است خط حمله آن با 11گل زده زهردارترین خط حمله گروه سوم است.

البته کاسپینی ها این شانس را دارند که با موفقیت در بازی خانگی قدری از خطر قعر جدول فاصله گیرند و چیزی که آن ها را در این راه امیدوار می کند خط دفاعی هف می باشد چرا که تیم صدرنشین 6گل را دریافت کرده که نمیتواند آمار خوبی برای آن ها باشد.

اما هف سمنان با اینکه صدرنشین است و باید در خارج از خانه به میدان برود با توجه به نزدیکی رقابت در این گروه به خوبی می داند که باید برای هر سه امتیاز مسابقه وارد زمین شود.چیزی که ممکن است کار هف سمنان را دچار مشکل کند خط دفاع کاسپین قزوین می باشد چرا که این تیم با3گل خورده پس از پاس همدان بهترین خط دفاع گروه خود را دارا است.

 

شاهین شهرداری بوشهر - شهرداری همدان(شاهین در اندیشه صدرنشینی باعبور از سد لستر لیگ دو)

 

شاهین شهرداری بوشهر که از حمایت هواداران پر شورش برخوردار است جذابیت خاصی به لیگ دسته دوم داده و در یکی از مهم ترین بازی های هفته هفتم این تیم باید به مصاف شهرداری همدانی برود که با توجه به بازیکنان این تیم و نداشتن ادعا علی رغم کسب نتایج خوب شاید بتوان به نوعی لقب لسترسیتی لیگ دو را به آن اختصاص داد.

شاگردان گل محمدی تا به هفته هفتم تحسین کارشناسان را برانگیخته اند و موفق شده اند درگروه دشوار سوم خانه دوم جدول را در حضور تیم هایی مدعی چون پاس همدان؛نیروی زمینی؛ شاهین بوشهر از آن خود کنند.اما مطمئنا شهرداری همدان هفته هفتم و در مقابل شاهین بوشهر کار سختی را خواهد داشت خصوصا اینکه هواداران پر شمار شاهین در این بازی یاردوازدهم تیمشان خواهند بود.

شاهین بوشهر نیز امیدوار است با حمایت بوشهری هایی که زندگیشان با فوتبال گره خورده از سد تیم شگفتی ساز شهرداری همدان بگذرند تا شاید حتی بتوانند صدرنشین گروه سوم شوند.

 

شاهین ماهشهر - پاس همدان(مصاف بهترین و بدترین خطوط دفاعی در هفته هفتم)

شاهین ماهشهر با اینکه با7امتیاز در جایگاه هشتم جدول قرار دارد اما اگر این تیم فکری به حال خط دفاعی ضعیف خود کند می تواند با کسب 3امتیاز خانگی و بهبود تفاضل گل حتی تا رده های بالایی جدول صعود کند.اما شاهین کار سختی در بازی روز یکشنبه دارد چرا که این تیم باید مقابل پاس همدانی به میدان برود که خط دفاعی این تیم تنها2بار مجال گلزنی به حریفان را داده است.

البته در مقابل نیز پاس همدان اگر میخواهد چهره یک مدعی تمام قد برای صعود از گروهش باشد باید فکری به حال خط حمله ضعیفش کند وگرنه این خط حمله ضعیف می تواند در ادامه کار پاسی ها را دچار مشکل کند.

پاس همدان با اینکه باید خارج از خانه به میدان برود اما نباید از این امر غافل شود که اگر نگاهی به رده هایی بالایی جدول دارد؛ برد در این هفته با توجه به بازی های کمتر این تیم می تواند بسیار حائز اهمیت باشد البته کسب تساوی نیز نمی تواند نتیجه بدی برای پاس باشد چرا که ماهشهری ها نشان داده اند که در خانه مقابل هیچ تیمی باج نمی دهند.

 

گزارش:علیرضا یاوری