۰۲ آبان ۱۳۹۵ - ۰۲:۰۲
هواداران نماینده البرز را تنها نگذارند / حضور چهره های سرشناس در ورزشگاه انقلاب کرج

مدیر فنی اکسین: برای بازی با مس تدابیر ویژه ای اندیشیده ایم

مدیر فنی تیم اکسین البرز می گوید: تدابیر ویژه ای برای دیدار با مس رفسنجان اندیشیده‌ایم و امیدوارم نتیجه بگیریم
کد خبر: ۵۷۶۴۴

علی لطیفی در گفت و گو با "دی اسپورت" اظهار داشت: در دو بازی اخیر خیلی کم شانس بودیم و نتوانسته ایم نتایج لازم را کسب کنیم اما با پیروزی برابر مس رفسنجان این نتایج را جبران کرده و به صدر باز خواهیم گشت.


او در خصوص داوری بازی با آلومینیوم اراک نیز گفت: گل سالم ما در بازی با آلومینیوم مردود شد اما ما تاکنون به تصمیمات داوری احترام گذاشته و میدانیم اشتباهات جزئی از فوتبال بوده است اما امیدواریم در بازی های بعد شاهد چنین اتفاقاتی نباشیم تا زحمات یک تیم با چنین اشتباهات هدر رود.


مدیر فنی تیم اکسین البرز ادامه داد: خوشبختانه بازیکنان طی روزهای اخیر تمرینات منظمی را پشت سرگذاشته اند و تمام عزم خود را برای پیروزی برابر مس رفسنجان جزم کرده اند.


وی با اشاره به اینکه تدابیر ویژه ای برای این دیدار اندیشیده‌ایم و امیدوارم نتیجه بگیریم، گفت: در دیدار فردا حمایت هواداران کرجی می تواند موجب دلگرمی بازیکنان وکادر فنی باشد.


ضمن اینکه در این دیدار دکتر طاهری پور مالک باشگاه، نوید طاهری پور مدیر عامل توانمند و جوان اکسین ، حمید استیلی مشاور ارشد مالک اکسین، هنرمندان مطرح کشوری از جمله داریوش ارجمند ، محسن افشانی، پیمان ماهری پور قهرمان و رکورددار پاورلفتینگ جهان، امیر عرب مدیر اجرایی سابق باشگاه استقلال و مدیر فعلی تیم ملی دانشجویان ، امین آقا فرزانه از پیشکسوتان ورزش ، سعید عرب خواننده محبوب موسیقی پاپ و جمع دیگری از ورزشکاران ، هنرمندان ، پیشکسوتان ورزش و سینما مهمانان ویژه این دیدار خواهند بود.


لطیفی در خصوص حضور حمید استیلی به عنوان مشاور ارشد مالک باشگاه به خبرنگار "دی اسپورت" گفت: قطعا مشاوره خاک خورده های فوتبال به روند صعودی تیم اکسین که اولین سال حضور خود را در لیگ دسته اول تجربه می کند سازنده خواهد بود و هر تصمیمی که مسئولان باشگاه می گیرند ما تابع آن هستیم و امیدواریم این تصمیمات در نهایت منجر به صعود نماینده البرز به رقابتهای لیگ برتر شود.




ترند های روز