۰۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۵
در گفتگو با دی اسپورت؛

پیمان میری:برای صعود به لیگ یک هم قسم شده ایم

دی اسپورت:هافبک هجومی بانی گستر کیش از انگیزه بالای هم تیم هایش برای صعود به لیگ دسته اول و شرایط خوب خود خبرداد.
کد خبر: ۵۷۶۹۰

به گزارش"دی اسپورت"؛پیمان میری هافبک هجومی زهردار سابق تیم های پدیده؛راه آهن؛پیکان و حال حاضر تیم فوتبال بانی گستر کیش در خصوص پیروزی تیمش در مقابل سردار بوکان اظهار داشت:بازی خیلی خوبی را در بوکان پشت سر گذاشتیم با اینکه در نیمه نخست خیلی خوب عمل نکردیم که جو تماشاگران وتشویق بی امان بوکانی ها در ارائه نامطلوب بازی ما در نیمه نخست بی تاثیر نبود اما نیمه دوم بازیکنان به خوبی خود را در زمین مسابقه پیدا کردند و رفته رفته بر توپ و میدان سوار شدیم که خدا را شکر موفق شدیم دقیقه82به گل برتری برسیم و 3امتیاز شیرین را با خود از بوکان به کیش بیاوریم.


هافبک آینده دار بانی گستر که دوبار سابقه صعود از لیگ یک با تیم های پیکان و پدیده به لیگ برتر را دارد در مورد به ثمر رسیدن گل ادامه داد:با یک بازی ترکیبی و هماهنگی بالا توپ از هافبک دفاعی به سمت چپ برده شد و اسماعیل مژده موفق شد گل زیبایی را به ثمر برساند.



میری که تا به هفته هفتم موفق شده در هر هفت بازی به صورت ثابت در میدان حاضر باشد در مورد انگیزه بازیکنان پس از این برد گفت:خدا را شکر با این پیروزی در خارج از خانه و انشالله با کمک دکتر علاقمند مدیرعامل باشگاه همه از این هفته هم قسم شده ایم که با تلاش مضاعف برای هر بازی فقط با انگیزه پیروزی به میدان برویم تا در پایان پس از صعود به مرحله دوم لیگ دو در این مرحله راهی لیگ یک شویم.


وی ادامه داد:مطمئنا هدف من با موفقیت در بانی گستر کیش که با کمک دیگر بازیکنان و کادر فنی دور از دسترس نیست بازی در لیگ دسته اول و سپس حضور مجدد در لیگ برتر فوتبال کشور است که امیدوارم با تلاش مضاعف خودم و کمک همه مجموع تیم به دست آید.

 

هافبک هجومی بانی گستر که دو پاس گل نیز در شش هفته گذشته داده درباره ی هواداران بوکانی ادامه داد:تماشاگران بوکانی واقعا مردمان خوبی هستند چه موقع رفتن و چه موقع برگشتن بسیار از ما پذیرایی نمودند و واقعا با 10000تماشاگر به خوبی تیم خود را حمایت می کردند که امیدوارم بوکانی ها از دست ما ناراحت نباشند چون که به واقع خاطره خوبی را برای ما رقم زدند که نشان می داد فوتبال هنوز هم زیبایی های خاص خودش را حتی در خارج از مستطیل سبز و بر روی سکوها دارد.




وی درباره ی بازی هفته آینده تیمش در مقابل تیم مدعی شهرداری همدان گفت:شهرداری همدان از تیم های جوان و خوب گروه است اما ما هم قسم شده ایم که از این هفته همچون بازی در مقابل سردار بوکان فقط با هدف پیروزی وارد زمین شویم خصوصا اینکه تیم همدانی باید به کیش بیاید و مسلما ما در شهر خودمان هجومی و رو به جلوتر بازی خواهیم کرد.


پیمان میری در پایان اظهار داشت:تشکر می کنم از مدیرعامل باشگاه جناب دکترعلاقمند که آرامش را به خوبی در تیم حاکم کرده اند وانشالله با تلاش من و سایر بازیکنان پرتلاش تیم امسال تیم صعود کننده به لیگ دسته اول خواهیم بود.

 

مصاحبه:علیرضا یاوری