۰۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۵

چه مواردی در مجمع عمومی رئال عنوان شد

دی اسپورت:مادریدیسمو روزی شلوغ و پر از هیاهو را به بهانه مجمع عمومی تجربه کرد. بیشتر شکایات و مباحثه‌ها حول محور مشکلات استادیوم بودند.
کد خبر: ۵۷۷۴۳

به گزارش" دی اسپورت":مادریدیسمو روزی شلوغ و پر از هیاهو را به بهانه مجمع عمومی تجربه کرد. بیشتر شکایات و مباحثه‌ها حول محور مشکلات استادیوم بودند.

 در مجمع عمومی سالیانه باشگاه رئال مادرید پس از سخنرانی فلورنتینو پرس، مدیرعامل باشگاه و دفاع او از برخی اتهامات و ایرادات وارد شده از سوی هیات امنا نوبت به اعضای مجمع رسید تا شکایات و مشکلات خود را با هیات مدیره و هیان امنا در میان بگذارند.

 

اولین موضوعی که به رای گذاشته شد، ماجرای اینترنت درون برنابئو بود که مقرر شد با توجه به رای اکثریت قریب به اتفاق اعضا به صورت رایگان و با کیفیتی به مراتب بهتر از گذشته برای عموم در دسترس باشد و همه سکوها به راحتی توان استفاده از اینترنت پر سرعت را در برنابئو داشته باشند.

 

موضوع دوم سرمایه گذاری 400 میلیون یورویی باشگاه رئال مادرید در بازسازی و احداث برنابئو در پروژه موسوم به "برنابئوی فضایی" بود که با موافقت 20 عضو از هیات امنا و مخالفت 7 عضو دیگر همراه بود. سایرین نیز رای ممتنع دادند. به این ترتیب پرس موظف شد جزئیات این سرمایه گذاری و راهکارهای بازگشت سرمایه و سود آوری آن را به واحد مالی و هیات امنا تقدیم کند.

 

موضوع سوم مطرح شده در مجمع عمومی، اضافه شدن 3000 صندلی تازه به استادیوم برنابئو بود که طرح آن از سوی چند دانشجوی مادریدی به باشگاه رئال مادرید تقدیم شده و اعضای مجمع با اتفاق با اجرای این طرح به شرط پرداخت دستمزد به خود دانشجوها و کمک مالی به آنها موافقت کردند.

 

اعضای مجمع درباره عدم شفافیت مالی فلورنتینو پرس در پروژه ترمیم چمن، تعویض تاسیسات رختکن و قراردادی مبهم با پلیس مادرید شکایات خود را تقدیم کمیته انضباطی باشگاه رئال مادرید کردند.

 

 

 

منبع:فارس