۰۳ آبان ۱۳۹۵ - ۰۱:۴۱
در گفتگو با دی اسپورت؛

سعید آین:در گروه دوم8تیم مدعی صعود هستند

دی اسپورت:سعید آین مربی دروازه بان های شهرداری کاشان از شرایط سخت گروه دوم و آمادگی تیمش خبرداد.
کد خبر: ۵۷۷۸۲

به گزارش"دی اسپورت"؛پس از گذشت شش هفته از مسابقات لیگ دسته دوم تیم فوتبال شهرداری کاشان تنها تیم بدون باخت سه گروه مسابقات لیگ دو می باشد و این تیم با دریافت تنها3گل پس از برق نوین و نفت و گاز گچساران بهترین خط دفاعی را دارد به همین منظور به سراغ سعید آین مربی دروازه بان های شهرداری کاشان رفتیم که دروازه بان او با دریافت تنها3گل و ثبت3کلین شیت یکی از بهترین دروازه بان ها تا به اینجای مسابقات بوده است.

سعید آین که مربی دروازه بان های نامی مانند محمدرضا اخباری؛شهرام مهربان ؛وحید کارگر و... بوده این فصل نیز درصدد است یک دروازه بان دیگربه سطح اول فوتبال کشور معرفی کند.

سعید آین در مورد گروه دوم مسابقات لیگ دسته دوم اظهار داشت:گروه دوم گروه بسیار سختی است که به نظر من 8تیم در آن مدعی اصلی صعود به دور دوم هستند همانطور که مشاهده می کنید هفته گذشته اغلب تیم هایی که در رده های پایینی جدول قرار داشتند مقابل تیم های رده بالایی به برتری رسیدند و یقه آن ها را گرفتندکه این امر نشان از هماهنگی بیشتر آن ها دارد که هر چه جلوتر برویم هماهنگی تیم ها نیز بیشتر می شود.

 





وی افزود:به واقع تیم ساده ای در گروه وجود ندارد چرا که همین تیم جوان بادران نوین تهران نیز با اینکه در قعر جدول است اما بسیار خوب بازی می کنند و تنها نقطه ضعف این تیم دو مدافع وسط و دروازه بان آن بود.


مربی گلرهای شهرداری کاشان درباره ی عملکرد قاسم سیانکی گفت:به واقع کار آقای قاسم سیانکی قابل ستایش است چرا که ایشان از هوش بالایی برخودارند و انگار از اول هم برای سرمربیگری ساخته شده اند و به خوبی بازی خوانی می کنند. به حق که جای آقای سیانکی لیگ دسته اول و لیگ برتر است که انشالله با حمایت مسئولین شهرداری کاشان و صعود تیم به لیگ دسته اول این مهم اتفاق خواهد افتاد.


وی افزود:من نیز به عنوان همکار ایشان دوست دارم نهایت همکاری و کمک را با سرمربی محترم تیم داشته باشم و هرکاری که از دستم بر می آید انجام دهم حداقل اینکه در حیطه وظایف خودم خیال ایشان را از دروازه راحت کنم.


آین در مورد بازی آینده تیمش در مقابل شهرداری ماهشهر بیان نمود:بازی ماهشهر برای ما خیلی اهمیت دارد به طوری که حتی این بازی از بازی مقابل تیم صدرنشین شهرداری بندرعباس نیز برای ما از اهمیت بالاتری برخوردار است چرا که در درجه نخست ما با شهرداری بندرعباس نیز در خانه بازی داریم و اگر موفق به شکست شهرداری ماهشهر در خانه خودمان شویم تقریبا80درصد راه صعود را طی کرده ایم.


وی همچنین گفت:نقطه قوت شهرداری ماهشهر خط حمله زهردار این تیم است و اینکه نتایج با نوسان این تیم به نوعی کار را برای هر تیمی سخت می کند اما نقطه ضعف این تیم خط دفاعی آن است و اگر انشالله بازیکنان به مانند هفته های گذشته کار کنند کار دشواری را برای پیروزی در ماهشهر نخواهیم داشت.

 

مربی دروازه بان های شهرداری کاشان در مورد آمار خوب این تیم در کلین شیت و گل نخوردن گفت:گل نخوردن حاصل یک کار تیمی است و اگر تیمی گل نمیخورد باید تمام تیم از مهاجم تا دروازه بان را در آن سهیم دانست اما یک صحنه هایی در فوتبال هست که فقط عملکرد خط دفاع و یا دروازه بان می تواند باعث نجات دروازه شود مثلا در بازی مقابل بادران نوین داور به نفع تیم حریف2پنالتی گرفت که خوشبختانه دروازه بان ما آقای وحید اصغر زاده به خوبی هر دو پنالتی را مهار کرد.

 


 

وی با ستایش از عملکرد دروازه بانش در تیم شهرداری کاشان گفت:بنده برای انتخاب گلرهایم فاکتورهای شخصی خودم را دارم که مهم ترین آن هوش هیجانی است که وحید اصغر زاده واقعا از این هوش برخوردار است  او همیشه با انگیزه تمرینات را پیگیری می کند که این قضیه به من مربی انگیزه دوبرابر می دهد.اگر بخواهم به آقای اصغرزاده نمره بدهم از100به او95را می دهم و آن5درصد هم بخاطر تکرار تمرینات است که باید در ادامه انجام دهیم.

 

وی در پایان ضمن تشکر از هانس لیتریت اظهارداشت:واقعا دوست دارم از هانس لیتریت که مربی دروازه بان های تاتنهام بودند و مدرک مربیگریAپیشرفته را زیر نظر او گذراندم تشکر کنم چرا که به واقع درس های بسیار گران بهایی را از ایشان کسب کردیم. همچنین از خانواده و همسرم تشکر می کنم که در طول مدت مربیگری حرفه ای من رنج های حرفه من را به دوش کشیده اند امیدوارم که بتوانم روزی برای خانواده ام جبران کنم و با معرفی دروازه بان های بیشتری به سطح اول فوتبال کشور باعث افتخار آفرینی هرچه بیشتر کشور عزیزم شوم.







ترند های روز