۰۳ آبان ۱۳۹۵ - ۰۳:۱۱
اختصاصی دی اسپورت؛

ادامه ی موج سواری بستانو در لیگ سه کشور

دی اسپورت:تیم ستارگان بستانوی بندرعباس در ادامه ی مسابقات لیگ سه کشور توانست در یک دیدار حساس و نفسگیر تیم جهادنصر سیرجان را بانتیجه 2 بر 1 از پیش رو بردارد.
کد خبر: ۵۷۷۸۶

به گزارش"دی اسپورت"؛در ابتدا بازی متعادلی را شاهد بودیم و دو تیم به ارزیابی همدیگر پرداختند ، رفته رفته بازی در اختیار ستارگان بستانو قرار گرفت ،در همین حین یک گل به ثمر رسید که داور آن را به درستی آفساید اعلام کرد.


ترکیب ستارگان:سیدمجید حسینی،علی پورتقی، میثم خسروانجم، محمد قاسمی، سبحان رستگاری (نجم الدين جلالی)، عارف اسپرهم ، محمد خیام زاده(جواد دهقانی) ، اسماعیل عبدالهی(سیاوش پورنگ) ، حسین نعیمی ،سجاد سالاری، وحید خدمتکاری
سرمربی:عقیل پورنگ
سرپرست:امین عبدالهی




در ادامه ی حملات بستانو محمد خیام زاده هافبک 17 ساله ی ستارگان ،موفق شد با شوتی سرکش دروازه ی جهادنصر سیرجان را باز کند ، بازیکن آینده دار ستارگان بستانو توانست در اولین بازی خود نمایش خیره کننده ای داشته باشد  تا جایی که همه تماشاگران اینگونه به تحسین او می پرداختند: علی عبدالهی جدید در راه است.

با آغاز نیمه دوم این بازیکنان تیم مهمان بودند که توپ و میدان را دست گرفتند و توانستند یکی دو موقعیت خطرناک را روی درازه ی بستانوی بندرعباس تدارک ببینند که با هوشیاری مدافعین و دروازه بان ستارگان، موقعیت ها دفع می شدند.


عقیل پورنگ مربی ستارگان برای رهایی از حملات پی در پی تیم سیرجان دست به دو تعویض زد،
در دقیقه 57 جواد دهقانی را بجای محمد خیام زاده و در دقیقه 65  سیاوش پورنگ را بجای اسماعیل عبداللهی وارد میدان کرد.

در دقیقه ی 66 بلاخره حملات سیرجانی ها جواب داد و روی سانتری دقیق توانستند گل تساوی را به ثمر برسانند.

عقیل پورنگ که دوست نداشت در خانه ،بازی برده را با تساوی عوض کند آخرین یار جایگزین خود را به میدان فرستاد، در دقیقه 73 نجم الدین جلالی را جایگزین سبحان رستگاری کرد.

ستارگان بستانو دقایق پایانی، بازی مستقیم و هجومی را در پیش گرفتند ، دقیقه 81 بازی سیاوش پورنگ با یک حرکت زیبا وحید خدمتکاری مهاجم سابق استقلال اهواز را در یک موقعیت تک به تک گل قرار داد که واکنش خوب گلر جهادنصر مانع از گلزنی بندری ها شد.

بازی رو به پایان بود ، وقتهای اضافه نیز اعلام شد ، اما باز هم اسلحه ی پنهان مربی بستانو کار خودش را کرد ، در دقیقه 93 بازی سیاوش پورنگ موفق شد یک ضربه پنالتی برای تیم خود بگیرد ، پنالتی توسط علی پورتقی مدافع صخره ای بستانو به بار نشسته تا بندری ها همچنان موج سواری خودشان را ادامه دهند.

در این بازی نباید از نمایش عارف اسپرهم بازیکن باتعصب بستانو که میانه ی زمین را از چنگ جهادنصر در آورده بود به راحتی گذشت.
میثم خسروانجم از دیگر بازیکنان مؤثر این دیدار بود، میثم علی رغم مصدومیتی که در آغاز بازی دچار آن شد ولی با تعصب مثال زدنی خود صخره ی دفاعی تیم بستانو را در کنار علی پورتقی کامل کرد و تا سوت پایان، دست از تلاش بر نداشت.

با این سه امتیاز ستارگان بستانو 7 امتیازی شد و همچنان خود را در جمع بالانشینان گروه نگه داشت.

گزارش:سهراب پسند



ترند های روز