۰۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۲
اختصاصی دی اسپورت :

ابراهیم تهامي: در صورت ماندن به وضعیت تیم سر و سامان می دهم

دی اسپورت:مربی تیم فوتبال استقلال اهواز معتقد است اگر فرصت لازم در اختیارش قرار بگیرد می تواند به اوضاع این تیم سر و سامان دهد.
کد خبر: ۵۷۸۱۳

به گزارش خبرگزاری "دی اسپورت ":ابراهیم تهامی مربی تیم فوتبال استقلال اهواز روز گذشته و پس از پایان دیدار تیمش برابر تیم گل گهر سیرجان در خصوص بازی و عملکرد شاگردانش گفت:

 

بازی خوبی بود، تیم گل گهر تیم بسیار خوبی است و امروز نیز بازی خوبی را به نمایش گذاشت، از وجود مربی بسیار بزرگی نیز بهره می برد. تیم ما نیز بد کار نکرد اما سفر شانزده ساعته با اتوبوس و همچنین بازی روی چمن مصنوعی بر کیفیت کار ما تاثیر گذاشت ولی دست بازیکنانم را می بوسم چرا که زحمت کشیدند.

 

وی در پاسخ به این سوال که آیا تیم استقلال اهواز با این وضعیت در لیگ یک می ماند یا خیر؟ نیز اظهار داشت:

 

یک مقدار سخت است اما اگر به بنده فرصت لازم داده شود مطمئن باشید به وضعیت این تیم سر و سامان می دهم و با توجه به اینکه هر تیمی که از لحاظ نتیجه گیری و کسب امتیازات دچار مشکل است سعی می کند بازیکنان جدیدی را به خدمت بگیرد و خود را تقویت کند اگر فرصت لازم را در اختیارم بگذارند چند بازیکن جدید که قول هایی نیز از سوی آنها به من مبنی بر حضور در تیم استقلال اهواز داده شده است به ترکیب تیم اضافه می کنم، هر چند از بازیکنان فعلی نیز رضایت دارم اما بازیکنانی که سابقه حضور در لیگ برتر و لیگ یک را دارند و از توانایی بالایی برخوردار هستند می توانند به تیم ما کمک کنند.

 

 

خبرنگار:سید مهدی حق گوی