۰۳ آبان ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۹
اختصاصی دی اسپورت؛

زاگرس یاسوج ده نفره برنده شد

دی اسپورت:زاگرس با دست پر به یاسوج بازگشت
کد خبر: ۵۷۸۷۲

به گزارش خبرگزاری "دی اسپورت "از سری مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال کشور دو تیم شهر باران تهران و زاگرس یاسوج در تهران عصر امروز به مصاف هم رفتند که در پایان زاگرس توانست بانتیجه دو بر صفر تیم شهر باران را شکست دهد.

 

در دقایق ابتدایی مسابقه تیم مهمان بازی را بهتر شروع کرد و در دقیقه 10 بازی اشکان دریس زاده گل اول تیم زاگرس را وارد دروازه تیم شهر باران کرد ، بعد از این گل تیم شهر باران حملات خود را بروی دروازه تیم زاگرس افزایش داد که البته دفاع منسجم تیم یاسوجی  اجازه خودنمایی به مهاجمان  حریف را نمی داد.

 

در حالی که بازی در نیمه اول در حال پایان بود داور مسابقه زننده گل اول تیم زاگرس را از زمین مسابقه اخراج کرد  و بازی در نیمه اول با نتیجه یک بر صفر به سود یاسوجی ها به پایان رسید.

 

در نیمه دوم باتوجه به ده نفره شدن تیم زاگرس تیم شهر باران سراپا حمله شد ولی مهاجمان این تیم قدر فرصت های بدست آمده را نمی دانستند تا اینکه وحید خشتان  بازیکن آماده این روزهای زاگرس با یک چیپ زیبا گل دوم تیمش را  در دقیقه 65 وارد دروازه شهرباران کرد .

 

دردقایق پایانی داور مسابقه یک پنالتی هم به سود تیم میزبان گرفت که بازیکن این تیم این فرصت طلایی را هم به راحتی از دست داد و بازی با نتیجه 2 بر 0 به سود زاگرس یاسوج ده نفره  به پایان رسید.

 

 

زاگرس با کسب این سه امتیاز 8 امتیازی شد و به  رده هشتم جدول صعود کرد.

 

شهر باران هم با قبول این شکست همچنان با 3 امتیاز در رده دوازدهم جدول قرار دارد.