۰۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۳
اختصاصی دی اسپورت :

تیم گل گهر صاحب زهردارترین خط حمله لیگ!

دی اسپورت:تیم فوتبال گل گهر سیرجان با به ثمر رساندن بیست گل در مجموع یازده بازی لیگ دسته اول صاحب زهردارترین خط حمله در بین تیم های حاضر در این رقابت ها می باشد.
کد خبر: ۵۷۹۸۷

به گزارش خبرگزاری "دی اسپورت ":تیم فوتبال گل گهر سیرجان در این فصل از رقابت‌ها با تلفیقی از بازیکنان جوان و با تجربه عملکرد خوبی تا بدین جای مسابقات داشته است و بر خلاف فصول گذشته یکی از تیم های مدعی صعود به لیگ برتر نشان داده است که این مسئله نشان از شناخت خوب سرمربی کروات این تیم از بازیکنان و فوتبال ایران دارد.

 

آبی پوشان سیرجانی با گذشت یازده هفته از رقابت‌های لیگ دسته اول در فصل جاری موفق شده اند تا بدین جای کار بیست گل به ثمر برسانند و از این حیث صاحب برترین خط حمله لیگ دسته اول می باشند، پس از این تیم، تیم های خونه به خونه بابل با نوزده و اکسین البرز با هفده گل زده در مکان های دوم و سوم این رده بندی قرار دارند.

 

حضور بازیکن بزرگ و با تجربه ای همچون اکبر صغیری در خط حمله و در کنار آن بازیکنان جوان و با انگیزه ای مانند مهرداد آوخ و رضا محمودآبادی تیم سیرجانی را تبدیل به حریفی خطرناک برای سایر تیم ها کرده است.

 

گل گهری ها که در هفته های نهم و دهم مسابقات با قبول شکست و دریافت پنج گل در مصاف با حریفان دچار افت شده و در خط دفاع نیز با چالش روبرو شده بودند در این هفته و در دیدار با تیم استقلال اهواز عملکرد خوبی را از خود به نمایش گذاشتند تا وینگو و شاگردانش نشان دهند که توانایی عبور از بحران را دارند.

 

 

نویسنده:سید مهدی حق گوی

 



ترند های روز