۰۶ آبان ۱۳۹۵ - ۰۰:۵۷
اختصاصی دی اسپورت؛

پیروزی شیرین تیم واترپلو نفت وگاز گچساران

دی اسپورت:در چارچوب هفته دوم رقابت های لیگ برتر واترپلو کشور تیم نفت و گاز گچساران توانست حریف پرقدرت خود تیم نیروی زمینی تهران را باشکست بدرقه پایتخت کند.
کد خبر: ۵۸۰۴۱

به گزارش خبرگزاری "دی اسپورت "عصر چهارشنبه و از ساعت 15 در استخر مجموعه ورزشی نفت گچساران تیم واترپلو نفت و گاز گچساران با نتیجه 10 بر 7 مهمان خود نیروزمینی تهران را شکست داد.


نفت وگاز گچساران درمسابقه امروز با ترکیب زیر به آب زد :

امیر سجادیان-فرشید مردانی-میلاد نیکوسرشت-محمد رضاسلیمی-نیما خوشبخت –حسین خالدی تبار –پیمان اسدی-شاهین قشقایی-امید پرهون-نیما جمشیدی-آرش حاتمی –امید باشت باوی-حبیب اسدی


سرمربی :پژمان بارون زاده


خلاصه بازی به شرح زیر می باشد :


در تایم اول این دیدار دو تیم بازی برابری از خود ارائه دادند و بازی با نتیجه دو بر دو به پایان رسید ولی در تایم دوم شاگردان پژمان بارون زاده در تیم نفت وگاز بهتر ظاهر شدند و با تیجه دو بر یک حریف تهرانی را شکست دادند تا در پایان نیمه اول با نتیجه 4 بر 3 از حریف خود جلو باشند.


در تایم سوم باز هم این نفتی های گچساران بودند که به کمک هواداران پرشور خود از موقعیت های بدست آمده بهتر استفاده کردند و توانستند با نتیجه چهار بر دو تیم نیروی زمینی را شکست دهند.


در تایم پایانی شاگردان خاکبان در تیم نیروی زمینی که چیزی برای از دست دادن نداشتند بر فشار حملات خود افزودند ولی دفاع منسجم نفتی ها گچساران و درخشش دروازه بان این تیم باعث شد که این تایم هم بانتیجه دو بر دو به پایان برسد.


در مجموع این دیدار تیم نفت و گاز گچساران با نتیجه 10 بر 7 تیم نیروی زمینی تهران ر ا شکست داد و اولین پیروزی خود در این فصل را چشن گرفتند .


در ابتدای شروع مسابقه کلیه بازیکنان ،مربیان ،داوران و تماشاگران  به احترام درگذشت علی خالدی تبار بازیکن فقید گچسارانی یک دقیقه سکوت کردند .


گفتنی است اکثر بازیکنان ترکیب تیم نیروی زمینی از بازیکنان ملی پوشی تشکیل شده که برای خدمت مقدس سربازی به این تیم ملحق شده اند.


تیم واترپلو نفت و گاز گچساران در این فصل از مسابقات لیگ برتر واترپلو توانسته با استفاده از توان بازیکنان بومی و دو بازیکن تقویتی حضور موفقی در این رقابت ها داشته باشد.