۰۶ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۸
مهاجم فولاد خوزستان؛

برای کسب سه امتیاز به مصاف استقلال می رویم

دی اسپورت: مهاجم تیم فوتبال فولاد خوزستان از آمادگی بالای تیمش برای دیدار امروز مقابل استقلال تهران و کسب سه امتیاز خانگی خبر داد.
کد خبر: ۵۸۰۵۷

به گزارش خبرگزاری "دی اسپورت" بهرام رشیدفرخی با بیان اینکه در طول هفته تمرینات بسیار خوبی انجام داده ایم افزود: با روند رو به رشدی که داشته ایم قطعا برای کسب سه امتیاز به مصاف استقلال می رویم.مهاجم بلند بالای فولاد خوزستان با اشاره به صحبت های سرمربی تیم شان مبنی بر اینکه می خواهیم از فوتبال لذت ببریم از آمادگی خود برای حضور در میدان در صورت صلاحدید کادرفنی خبر داد. رشیدفرخی همچنین در خصوص دیدار تیمش در جام حذفی نیز خاطرنشان کرد: جام حذفی به خاطر تعداد کم مسابقات و مسیر راحت تر آن برای کسب سهمیه آسیایی از اهمیت بالایی برخوردار است و بدون تردید در این رقابتها هم با تمام توان حضور خواهیم پیدا کرد.

مهاجم کرمانی فولاد خوزستان همچنین در خصوص دیدار تیم اسبق خود یعنی مس کرمان در رقابتهای جام حذفی در مقابل استقلال تهران خاطرنشان کرد: مس کرمان تیمی شناخته شده و قابل احترام در فوتبال کشور می باشد و بارها چه در لیگ برتر و چه در جام حذفی استقلال را شکست داده است و حتی نایب قهرمان جام حذفی هم شده است و من از صمیم قلب برای تیم شهرم در این دیدار سخت آرزوی موفقیت می کنم.