۰۷ آبان ۱۳۹۵ - ۰۱:۴۲
به میزبانی مدیرکل ورزش و‌جوانان:

"شا غلام" معارفه شد +تصاویر

‌معارفه پیروانی بعنوان سرمربی جدید فجرسپاسی به میزبانی مدیرکل ورزش و‌جوانان برگزار شد.
کد خبر: ۵۸۱۰۱

به گزارش "دی اسپورت"، ‌‌امشب مراسمي به ميزباني مدير كل سازمان ورزش و جوانان استان جناب كامياب و با حضور معاونين ايشان و رياست ورزش و جوانان شهرستان شيراز اقاي سالاري برگزار شد.

در اين مراسم سردار غياثي فرمانده كل سپاه فجر استان، سردار گزني جانشين فرمانده كل و اعضاي اداري و كادر فني و بازيكنان فجر سپاسي حضور داشتند.

در ابتدا سردار غياثي ابراز اميدواري نمود با همت سپاه فجر و حمايت ساير مسئولين استان تيم ارزشي فجر شهيد سپاسي به جايگاه واقعي خود بازگردد و نتايجي در خور نام شهيد سپاسي كسب شود.

سردار غياثي متذكر شد هدف گذاري اعضاي تيم بايد در شان نام شهيد سپاسي يعني حضور در بين تيمهاي صدر جدول و صعود به ليگ برتر باشد.

سرهنگ قنبري نيز ضمن تشكر از زحمات بهرام شفيعي سرمربي سابق تيم؛ حضور غلامحسين پيرواني را خير مقدم گفت و ابراز اميدواري نمود اين تحول نقطه عطفي در شرايط تيم باشد.

در ادامه حيدرعلي كامياب در سخناني اظهار كرد موفقيت يك تيم حمايت همه جانبه از طرف تمام مسئولين را ميطلبد

وي اشاره كرد كه طي مذاكراتي كه با مسئولين صدا و سيماي استان داشته ايم و توافق انجام شده تا از هفته آينده مسابقات فجرسپاسي در شيراز با پخش مستقيم همراه شود.

در پايان غلامحسين پيرواني گفت تا حمايت همه جانبه از طرف تمام مسئولين صورت نگيرد به تنهايي نميتوان كاري كرد. وي ابراز اميدواري كرد وعده هاي داده شده به زودي تحقق پيدا كند چون نبايد بيش از اين زمان را از دست داد.
بازيكنان تيم نيز همدل و هم قسم شده اند تا از ديدار شنبه با تلاش مضاعف نتايجي در شان فجر شهيد سپاسي كسب كرده و دل هواداران را شاد كنند.‌