۰۷ آبان ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۰
اختصاصی دی اسپورت؛

تساوی نوجوانان نفت و گاز گچساران در آخرین بازی تدارکاتی +عکس

دی اسپورت:عصر جمعه دو تیم نوجوانان نفت و گاز گچساران و جوانان برق یاسوج به مصاف هم رفتند که در پایان این دیدار با نتیجه دو  بر دو  به پایان رسید
کد خبر: ۵۸۱۵۵

به گزارش خبرگزاری "دی اسپورت"   عصر جمعه دو تیم نوجوانان نفت و گاز گچساران و جوانان برق یاسوج به مصاف هم رفتند که در پایان این دیدار با نتیجه دو  بر دو  به پایان رسید. 

گلهای  نفت و گاز گچساران در این دیدار توسط رضا حسینی و مهرشاد نظری وارد دروازه تیم یاسوجی کرد .


تیم فوتبال نوجوانان نفت و گاز گچساران که در فصل جدید رقابتها در گروه سوم قرار گرفته است در هفته اول با قرعه استراحت روبرو شد .

 نفت وگاز گچساران که تنها نماینده فوتبال پایه استان کهگیلویه و بویراحمد در لیگ برتر می باشد عصر پنجشنبه 13 آبان ماه در قالب هفته دوم  لیگ برتر نوجوانان کشور  در گناوه  به مصاف تیم نوجوانان امید گناوه خواهد رفت.

 



نفت گچساران در فصل جدید لیگ برتر نوجوانان کشور  با تیم های صنعت نفت ابادان ، فولاد خوزستان ، برق جدید شیراز ، شاهین شهرداری بوشهر ، نفت اهواز و امید گناوه هم گروه شده است.


مسابقات لیگ برتر نوجوانان در 4 گروه و با حضور 29 تیم از تاریخ 25 مهرماه آغاز شده است  و تیم های برتر از هرگروه به مرحله دوم مسابقات صعود خواهند کرد. 


همچنین مرحله دوم مسابقات بصورت مجتمع برگزار می شود و در نهایت دو تیم از هر گروه به مرحله پایانی صعود کرده و در یک گروه به صورت مجتمع مسابقات را انجام داده تا تیم های اول تا سوم مشخص شود.


تیم انتهای جدول از هر گروه در مرحله اول از لحاظ امتیاز به مسابقات مناطق فصل آتی سقوط می کند.

 




ترند های روز