۰۸ آبان ۱۳۹۵ - ۰۰:۵۷
در گفتگو با دی اسپورت؛

اسماعیل مژده:برای کسب3امتیاز مقابل شهرداری همدان به میدان می رویم

دی اسپورت:هافبک گلزن بانی گستر کیش از شرایط خوب آمادگی خود و تیمش خبرداد.
کد خبر: ۵۸۱۵۸

به گزارش"دی اسپورت"؛اسماعیل مژده زننده تک گل بانی گستر کیش در مقابل سردار بوکان که 3امتیاز ارزشمند را برای تیمش به ارمغان آورد در گفتگو با خبرنگار دی اسپورت و در خصوص این دیدار گفت:بازی خوبی را در کل بازی انجام دادیم به جز نیمه نخست که به دلیل جو تماشاگران خونگرم بوکانی تحت تاثیر قرار گرفتیم نیمه دوم توانستیم منظم تر بازی کنیم و با به در دست گرفتن نبض بازی موفق شدیم با یک کار گروهی گل برتری را درون دروازه سردار قرار دهیم.


وی در خصوص گل 3امتیازیش گفت:گل من زحمت همه بچه های تیم بود که البته با نفوذ خوب فرج لطفی همراه شد و با پاس زیبای او من نیز زحمت تمام بازیکنان را به ثمر رساندم.


هافبک بانی گستر درباره ی تماشاگران بوکانی گفت:به واقع هواداران بوکانی از فرهنگ بالایی برخوردارند آن ها پس از پایان بازی تیم ما را تشویق کردند و حتی اتوبوس ما را تا خروجی شهر بدرقه کردند که واقعا برای همه ی ما جالب بود امیدوارم این فرهنگ در دیگر شهرها نیز بیشتر مشاهده شود.


اسماعیل مژده هدف بانی گستر از دیدار مقابل شهرداری همدان را فقط کسب 3امتیاز خواند و ادامه داد:شهرداری همدان از تیم های جوان گروه است که البته بازیکنان با تجربه ای که در لیگ یک و لیگ برتر نیز توپ زده اند کم ندارد اما ما در بازی مقابل تیم همدانی تنها به کسب سه امتیاز فکر می کنیم.


وی در پایان اظهار داشت:انشالله آقای علاقمند هر چه زودتر وضعیت تیم را مشخص کنند تا با حفظ تمرکز بتوانیم به مرحله بعد صعود کنیم.همچنین از سایت مرجع دی اسپورت تشکر می کنم که به حق تمام بازی ها را زیر نظر دارد و من را در ترکیب تیم منتخب هفته قرار داد.

 

خبرنگار:علیرضا یاوری