۰۹ آبان ۱۳۹۵ - ۰۰:۳۷
درگفتگو با دی اسپورت؛

یاسر احمدی:حق شهر باران قعر جدول نیست

دی اسپورت:حق این تیم پایین جدول نیست و اگر مشکلات مالی این تیم برطرف شود در آینده حرف های زیادی برای گفتن دارد
کد خبر: ۵۸۲۰۶

یاسر احمدی سرمربی شهر باران تهران در گفتگو اختصاصی با خبرنگار "دی اسپورت":مسابقه امروز فراتر از لیگ دو بود ،هم تیم نفت وگاز بازی خوبی از خود ارائه داد و هم بازیکنان خودم خیلی خوب  کارکردند و هر دوتیم به فکر کارهای تاکتیکی خود بودند و خداراشکر بازی جذابی بود.


وی ادامه داد :روی اشتباه فردی گل دریافت کردیم و بازیکنان چند موقعیت خوب هم داشتند که متاسفانه با بی دقتی از دست دادند و قدر فرصت ها را ندانستند ولی در کل نتیجه تساوی عادلانه بود.


سرمربی شهر باران در خصوص مصدمیت دروازه بان تیمش گفت:در اواخر  مسابقه دروازه بان  ما دچار مصدومیت شد که البته دروازه بان تعویضی ما به خوبی جای او را در زمین پرکردو در دقیقه 97 با یک واکنش استثنایی مانع از فروریختن دروازه ما شد و توانستیم یک امتیاز در خانه بدست آوریم.

 

یاسر احمدی تصریح کرد:مشکلات اقتصای یکی از مهمترین دغدغه تیم های فوتبال می باشد و اگر می بینید تیم شهر باران در قعر جدول است مطمئن باشید حق این تیم قعر جدول نیست و اگر مشکلات مالی این تیم برطرف شود در آینده حرف های زیادی برای گفتن دارد.

 

وی درپایان گفت : چند روزی است که  حاج رحمان احمدی و  فنونی زاده  به عنوان مشاور و کادرفنی به تیم ما ملحق شده اند و خوشبختانه از لحاظ فنی تیم روند صعودی گرفته است و امیدواریم روز به روز بهتر شویم .