۱۲ آبان ۱۳۹۵ - ۰۳:۳۳
لیگ قهرمانان اروپا؛

سیتی 3-1 بارسلونا؛ شب باشکوه سیتیزن ها

تیم فوتبال منچستر سیتی در شرایطی از ساعت ۲۳:۱۵ دقیقه به دیدار بارسلونا رفت که با توجه به جدول گروه نیاز فراوانی به سه امتیاز این مسابقه داشت.
کد خبر: ۵۸۴۱۳

به گزارش "دی اسپورت"، تا پیش از این بازی بارسلونا با ۹ امتیاز صدرنشین بود و منچستر سیتی با ۴ امتیاز در مکان دوم قرار داشت و سایه مونشن گلادباخ ۳ امتیازی را پشت سرش احساس می کرد. قضاوت این دیدار که در ورزشگاه اتحاد برگزار می شد بر عهده "ویکتور کاسای" بود و دو تیم با ترکیب زیر وارد میدان شدند:
ترکیب منچستر سیتی: کابایرو، پابلو زابالتا، اوتامندی، جان استونز، کولاروف، فرناندینیو، گوندوعان، رحیم استرلینگ، داوید سیلوا، کوین دی بروین، سرخیو آگرو
ترکیب بارسلونا: مارک آندره تر اشتگن، سرخیو بوسکتس، لیونل مسی، ساموئل اومتیتی، ایوان راکیتیچ، لوئیز سوارز، خاویر ماسکرانو، نیمار، دینیه، سرخی روبرتو، آندره گومز
 
*گزارش نیمه نخست:
دقیقه ۱۱: رحیم استرلینگ در مصاف نفر به نف با اومتیتی در محوطه جریمه سرنگون شد اما کاسای به علت تمارض به وی کارت زرد نشان داد.
دقیقه ۲۳: گل برای بارسلونا. پاس زیبای مسی به نیمار یک ضد حمله توفانی را شکل داد. نیمار توپ را از میانه میدان تا محوطه پیش برد و به مسی برگرداند. لیونل مسی با پیشروی در محوطه جریمه و بغل پای مطمئن حساب کار را یک بر صفر کرد.
دقیقه ۲۵: ضربه گوندوعان از پشت محوطه را تراشتگن در دو ضرب جمع کرد.
دقیقه ۳۵: سانتر مسی در محطه شش قدم به سوارز رسید اما سوارز نتوانست ضربه نهایی را به خوبی روانه دروازه کند.
دقیقه ۳۶: پاس مسی آندره گومز را در سمت راست محوطه جریمه صاحب موقعیت کرد اما ضربه او بلوکه شد.
دقیقه ۴۰: گل تساوی برای سیتی روی اشتباه مرگبار روبرتو. پاس اشتباه او پشت محوطه به آگرو رسید. او در محوطه جریمه حرکت کرد و پاس عرضی او گوندوعان را در دهانه دروازه صاحب موقعیت کرد تا گل تساوی به ثمر برسد.
دقیقه ۴۳: پاس کات بک سیلوا به فرناندینیو رسید ولی ضربه او با اختلاف از سمت راست دروازه راهی اوت شد.
سیتی 3-1 بارسلونا؛ شب باشکوه سیتیزن ها

**گزارش نیمه دوم:
دقیقه ۴۹: ضربه ایستگاهی زیبای دی بروین با اشتباه عجیب تراشتگن به گل دوم تبدیل شد. بارسلونا بازی برده را با شکست عوض کرده است.
دقیقه ۶۴: حمله عالی بارسلونا با پاس سوارز به گومز رسید ولی ضربه آندره گومز در موقعیت تک به تک به تیر دروازه برخورد کرد.
دقیقه ۶۵: ضد حمله استثنایی بازیکنان سیتی با پاس استرلینگ در پشت محوطه به دی بروین رسید و ضربه بغل پای او به شکل بسیار خطرناکی از کنار دروازه به اوت رفت.
دقیقه ۷۵: ضد حمله تماشایی منچستر سیتی کار را تمام کرد. پاس دی بروین در دهانه دروازه به اگرو رسید اما او نتوانست به توپ ضربه بزند. روی ریباند گوندعان گل دوم خود و سوم تیمش را به ثمر رساند.
سیتی 3-1 بارسلونا؛ شب باشکوه سیتیزن ها

منبع:وبسایت نود