۱۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۳

آخرین وضعیت مصدومان تیم فوتبال مس کرمان

دی اسپورت:دو مهاجم کلیدی تیم فوتبال مس کرمان در بازی برابر تیم استقلال تهران در جام حذفی دچار مصدومیت شدید شدند و سرمربی این تیم مجبور به تعویض آنها شد.
کد خبر: ۵۸۴۴۶

به گزارش خبرگزاری "دی اسپورت":دو مهاجم کلیدی تیم فوتبال مس کرمان در بازی برابر تیم استقلال تهران در جام حذفی دچار مصدومیت شدید شدند و سرمربی این تیم مجبور به تعویض آنها شد. محسن دلیر که در ترکیب ثابت مس به میدان رفت در دقیقه ۲۵ بازی دچار مصدومیت شد اما تا پایان نیمه نخست در زمین مسابقه حضور داشت، به گفته سلطانی یکی از اعضای کادر پزشکی تیم مس وضعیت مصدومیت وی چندان جدی نیست و او با چند روز استراحت به بازی های آینده خواهد رسید و مشکل حادی نخواهد داشت.

 

همچنین مهدی دغاغله نیز که در نیمه دوم به میدان رفته بود در یک صحنه به شدت مصدوم شد تا پس از ده دقیقه از زمین خارج شود، سلطانی در رابطه با مصدومیت این بازیکن نیز گفت:مصدومیت دغاغله از ناحیه آشیل پا است، معاینات اولیه مشخص شد که آشیل پای وی دچار کشیدگی شده است، این بازیکن ظهر امروز به کرمان خواهد آمد تا نتایج آزمایشات او بیشتر مورد بررسی قرار گیرد تا میزان دقیق مصدومیت و دوری وی از میادین فوتبال مشخص شود.



ترند های روز