۱۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۰
اختصاصی دی اسپورت؛

پیروزی بعثت کرمانشاه مقابل کیمیافرآیند در بازی جنجالی

دی اسپورت:بعثت کرمانشاه موفق شد در یک بازی جنجالی به برتری 2بر0مقابل کیمیافرآیند تهران دست یابد.
کد خبر: ۵۸۴۷۵

به گزارش"دی اسپورت"؛دو تیم بعثت کرمانشاه و کیمیافرآیند تهران عصر امروز به مصاف هم رفتند که در پایان این بازی جنجالی به سود بعثت کرمانشاه خاتمه یافت.

 

بازیکنان بعثت کرمانشاه:


امیر پارسازاد - میلاد رستمی - امید سلطانی - وحید اسماعیل پور - هادی نصرالهی - پدرام قاضی پور - سجاد سیاه کمری - هادی ریاحی - محمد احمدی - حمید نوری - ایوب سبحانی پور



بازیکنان کیمیافرآیند تهران:


مهیار احمدخانی، بابک بیداری ، شهروز قوی مذهب ،مجتبی امینی ، حامد بوربور، حمیدرضا حاج حسن ،امین غلام ، مصطفی چراغی ، میلاد نجمی ، محسن شاهینی، رامین اسماعیلی


سرپرست: علیرضا فولادی

سرمربی: جهانبخش جعفری

 

بازیکنان بعثت کرمانشاه که دو هفته گذشته را با باخت پشت سر گذاشته بودند از همان ابتدا با انگیزه پیروزی پا در مستطیل سبز گذاشتند و با حملات متعدد تیم تهرانی را مجبور به دفاع مطلق و دادن کرنر های فراوان می کردند.


دقیقه2بازی حمید نوری مهاجم ریز نقش بعثت می توانست گل نخست را به ثمر برساند که شوت سر ضرب او با اختلافی اندک به بیرون رفت.


دقیقه8اشتباه مسلم اسماعیل پور باعث شد توپ به قوی مذهب برسد اما این بازیکن قدر فرصت مناسب بدست آمده را ندانست.


دقیقه15رامین اسماعیلی در شلوغی محوطه جریمه بعثت کرمانشاه شوت زد اما دروازه بان بعثت به خوبی توپ را به کرنر فرستاد.


دقایق20تا25بازی بیشتر تحت تاثیر حواشی خارج از زمین و جنجال های سرمربی کیمیافرایند تهران بود که باعث می شد این جنجال به زمین نیز منتقل شود.


دقیقه28تیم میهمان می توانست توسط مصطفی چراغی به گل برسد اما شوت این بازیکن را پارسا زاد باز هم راهی کرنر کرد.

نیمه نخست را دو تیم با تساوی بدون گل به پایان رساندند.


اما نیمه دوم را بعثت طوفانی تر آغاز کرد و در همان دقایق ابتدایی ضربه آزاد ارسال شده به داخل محوطه جریمه کیمیافرایند را هادی نصرالهی در ریباند به زیبایی درون دروازه قرار داد.


دقیقه53سجاد سیاه کمری هافبک تکنیکی بعثت  در یک ضد حمله توپ را از بالای سر دروازه بان نیز عبور داد اما در لحظه آخر مدافع کیمیافرایند نگذاشت این بازیکن گل دوم تیمش را به ثمر برساند.


دقیقه53باز هم سجاد سیاه کمری در یک موقعیت تک به تک می توانست گلزنی کند که ضربه بی دقت او به تور کنار دروازه دوخته شد.

اما دقیقه70پاس رو به جلوی اسماعیل پور با اشتباه مدافعان کیمیافرایند که توپ از زیر پایشان گذشت همان توپ مقابل یونس خادمی بازیکن تازه نفس بعثت کرمانشاه قرار گرفت و این بازیکن به راحتی و با یک بغل پای ساده توپ را درون دروازه کیمیافرآیند قرار داد تا حساب کار 2بر0شود.


در ادامه بازی دو تیم بیشتر به بازی فیزیکی و پر برخورد روی آورده بودند و بازی از حالت طبیعی خود خارج شده بود. در نهایت نیز بعثت کرمانشاه این نتیجه را حفظ کرد تا در هفته نهم به یک پیروزی شیرین خانگی دست یابد.


بعثتی ها با این پیروزی15امتیازی شدن و با دو پله صعود در رده سوم جدول قرار گرفتند.


کیمیافرایند نیز با این باخت10امتیازی باقی ماند و در مکان هشتم جدول قرار گرفت.

 

خبرنگار:علیرضا یاوری

 

 

 

مطلب مرتبط:

جدول لیگ دسته دوم فوتبال فصل 96 - 95

برنامه کامل لیگ دسته دوم فصل 96 - 95 



ترند های روز