۱۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۸
مدیرعامل تیم فوتبال پاس همدان:

بدهی۳میلیاردی روی دست پاس

مدیرعامل تیم فوتبال پاس همدان بابیان اینکه نتایج فعلی تیم فوتبال پاس رضایت‌بخش نیست، گفت: تیم فوتبال پاس همدان به جذب بازیکن و تقویت در پست‌های مختلف نیاز دارد.
کد خبر: ۵۸۵۳۶

به گزارش خبرنگار "دی اسپورت"، محمدتقی رحیمی صبح پنج شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه استان همدان اظهار داشت: در این فصل تیم فوتبال پاس همدان با توجه به مشکلات موجود خیلی دیر بسته شد و تقریباً ۲۰ روز مانده به آغاز مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال این اتفاق رخ داد درحالی‌که هیچ بازیکنی از فصل گذشته قرارداد نداشت و این چنین کار خود را برای آماده‌سازی تیم آغاز کردیم.

وی بابیان اینکه تنها یک دیدار تدارکاتی قبل از فصل با استقلال تهران برگزار شد، گفت: با توجه به سابقه پرداخت‌های مالی پاس درگذشته کمتر بازیکنی حاضر به همکاری با پاس بود.

مدیرعامل تیم فوتبال پاس همدان بابیان اینکه بیشترین صرفه‌جویی مالی در این فصل انجام شد، گفت: با حداقل بودجه ممکن سعی شد حداکثر پتانسیل در پاس جمع شود.

وی گفت: در جایی که بازیکنان غیربومی پتانسیلی بیشتر از بازیکن بومی داشتتند باز هم بازیکن بومی را انتخاب کردیم اما در پست‌هایی که بازیکن بومی در همدان وجود نداشت بازیکن غیربومی جذب شد.

رحیمی بابیان اینکه ۱۰۰ درصد کادر فنی تیم فوتبال پاس همدان با پتانسیل بومی بسته شد، گفت: همچنین برای کمتر شدن هزینه‌ها تا حد امکان تعدیل نیرو در سطح باشگاه انجام شد و ۱۵ نفر از کارمندان باشگاه تودیع شدند و در حال حاضر تنها با ۲ نفر باشگاه را اداره می‌کنیم.

وی با اشاره بدهی‌های تیم فوتبال پاس بیان کرد: در حال حاضر تیم فوتبال پاس همدان نزدیک به ۳ میلیاردتومان بدهی دارد که با تلاش استاندار در فدراسیون فوتبال به پاس برای پرداخت بدهی‌ها یک‌فصل فرصت داده‌شده است.

مدیرعامل تیم فوتبال پاس همدان عنوان کرد: اگر ۸۰۰ میلیون تومان به بنده داده شود تمام این بدهی‌ها را جمع خواهم کرد.

خطر کسر امتیاز از طرف بدهی مالی تیاگو فراگا برطرف شد

رحیمی با اشاره به تزریق پول به تیم فوتبال پاس همدان گفت: در حال حاضر و تا این هفته ۲۵۰ میلیون تومان به باشگاه پاس تزریق‌شده که از این پول حق عضویت تیم، مقداری از بدهی‌های تیم و درصدی از قرارداد بازیکنان و کادر فنی پرداخت شده است.

وی یادآور شد: همچنین تا این هفته بنده از راه‌های مختلف و ارتباطاتی که داشته‌ام نزدیک به ۱۶۰ میلیون تومان برای پاس درآمدزایی محقق شده و تلاش‌هایی برای جذب اسپانسر به انجام رسیده اما تاکنون هیچ‌کدام موفقیت کامل را نداشته است.

مدیرعامل تیم فوتبال پاس همدان با اشاره به بدهی‌های «تیاگو فراگا» و «کلییر واترکوتو» دو بازیکن سابق خارجی پاس بیان کرد: تیاگو با دریافت ۱۰ هزار دلار با باشگاه پاس تسویه‌حساب کرد تا از خطر کسر امتیاز فدراسیون جهانی فوتبال (FIFA) خارج شویم.

رحیمی عنوان کرد: تیاگو زمانی که پاس به لیگ یک سقوط کرد در این تیم عضویت داشت و شکایت وی به فیفا باعث محکوم شدن تیم پاس شد اما اکنون پس از سال‌ها طلب او را تسویه کردیم.

نتایج کسب شده در شأن پاس نیست

وی با اشاره به بدهی دیگر بازیکن خارجی سابق پاس گفت: «کلییر واترکوتو» دیگر بازیکن سابق خارجی پاس تخلفاتی انجام داده که مدارک آن در پرونده‌ای به مراجع قضایی ارجاع و پیگیری ما درنهایت منجر به صدور حکم جلب او شد.

مدیرعامل تیم فوتبال پاس همدان افزود: پیگیری لازم از طریق پلیس بین‌الملل در حال انجام است تا ضمن جلب این بازیکن و بررسی قضایی، خسارت وارده به باشگاه پاس را مطالبه کنیم.

رحیمی بابیان اینکه نتایجی که تا به امروز در لیگ دسته دوم گرفته‌شده در شأن تیم فوتبال پاس همدان نیست، بیان کرد: با چندین مهاجم صحبت شده و به‌طورقطع در نیم‌فصل در پست‌هایی که ضعف داریم دو تا ۳ بازیکن را جذب خواهیم کرد.

وی یادآور شد: تنها نتیجه‌ای که ما را در لیگ دسته دوم راضی خواهد کرد صعود به دسته بالاتر است و با تمام قدرت تمام تلاش خود را برای رسیدن به این هدف انجام می‌دهیم.

 

منبع: مهر