۱۴ آبان ۱۳۹۵ - ۰۲:۳۰
مالک باشگاه بانی گستر کیش؛

حسینی: مشکلات مالی امانمان را بریده/ بانی گستر به تعهداتش عمل نکرد

مالک باشگاه بانی گستر کیش گفت: شرکت بانی گستر به عنوان اسپانسر به تعهدات مالی خود عمل نکرده و این تیم در شرایط مالی سختی قرار دارد.
کد خبر: ۵۸۵۴۱

سید حسن حسینی در خصوص آخرین وضعیت این تیم اظهار داشت: در ابتدای فصل که مالکیت این تیم را بر عهده گرفتیم، به دنبال جذب اسپانسر برای حمایت مالی از تیم بودیم که در همین راستا با شرکت بانی گستر به مالکیت امیرحسین علاقه بند به توافق رسیدیم.
وی افزود: در این توافق مقرر شد تا این شرکت به عنوان اسپانسر از تیم حمایت لازم را داشته باشد و تمامی هزینه های تیم را متقبل شود ودر ازای آن نام تیم به اسم شرکت بانی گستر تغییر پیدا کند.
حسینی در ادامه علت پرداخت نشدن مطالبات بازیکنان را رعایت نکردن تعهدات اسپانسر باشگاه اعلام کرد و گفت: در شرایطی که می بایست اسپانسر باشگاه جهت پرداخت حقوق بازیکنان تزریق مالی کند اما تاکنون با وعده های چند روز آینده کار را به اینجا رسانده است.
این مسئول یادآور شد: متأسفانه عدم انجام تعهدات از سوی اسپانسر باشگاه شرایط مالی بدی را برای این تیم رقم زده است و در روزهای گذشته به همین دلیل نتوانسته ایم تمرینات خوبی را پشت سر بگذاریم اما با این وجود در بازی قبل مقابل شهرداری همدان حقمان سه امتیاز بازی بود که با بدشانسی بازی به تساوی کشیده شد.
وی در پایان خاطرنشان کرد: صورتجلسه فی مابین در خصوص اسپانسر باشگاه را فردا در اختیار وکیل باشگاه قرار خواهیم داد تا اقدامات لازم را جهت احقاق حقوق تیم صورت دهد.