۱۴ آبان ۱۳۹۵ - ۰۰:۳۵
حاشیه دیدار اکسین البرز - ذوب‌آهن

سوتی گوینده ورزشگاه و حرکات جالب فیروز کریمی

فیروز کریمی بازهم با حرکاتش در کنار زمین توجه حاضرین در ورزشگاه و بینندگان تلویزیونی را به خود جلب کرد.
کد خبر: ۵۸۵۴۸

به گزارش "دی اسپورت"، دیدار تیم‌های اکسین البرز و ذوب‌آهن اصفهان در چارچوب مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی عصر امروز (پنجشنبه) در ورزشگاه انقلاب کرج برگزار شد، دیداری که به برتری یک بر صفر ذوبی‌ها انجامید. حواشی این دیدار در زیر می‌آید:

* مهدی رجب‌زاده، کاپیتان اول ذوب‌آهن در لیست 18 نفره تیمش قرار نداشت و از روی سکوها بازی را تماشا می‌کرد. در این بازی مرتضی تبریزی کاپیتان ذوب‌آهن بود.
* در ابتدای مسابقه اسماعیل فرهادی که بیش از 10 سال در ذوب‌آهن بازی می‌کرد و اینک در تیم اکسین توپ می‌زند به سمت نیمکت ذوبی‌ها رفته و با مجتبی حسینی خوش‌وبش کرد.
* پس از گل ذوب‌آهن توسط مرتضی تبریزی گوینده ورزشگاه علی حمام را به اشتباه گلزن ذوب‌آهن معرفی کرد.
* فیروز کریمی سرمربی اکسین در برخی صحنه‌ها به شدت از عملکرد بازیکنان تیمش گلایه می‌کرد و در یک صحنه نیز به آرامی روی سر خود زد.
* سرمربی اکسین همچنین در چندین صحنه اعتراضات شدیدی به داور کرد. در یک صحنه که بازیکن ذوب‌آهن خطای شدیدی روی بازیکن اکسین مرتکب شد کریمی داوری را افتضاح خواند. وی همچنین کنار زمین به دستیارانش می‌گفت داور بازی را از سرعت انداخته است.
کریمی هرگاه توپ در دستان رشید مظاهری دروازه‌بان ذوب‌آهن بود یا اینکه این بازیکن می‌خواست ضربه دروازه بزند بلند داور را صدا می‌زد تا مراقب اتلاف وقت مظاهری باشد!
* در هنگام به زمین آمدن جری بنسون، ناظر بازی به دستبد او ایراد گرفت که وی به جای درآوردن دستبند روی آن چسب زد.