۱۴ آبان ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۲
اختصاصی دی اسپورت؛

جشنواره گل فولاد نوین اهواز در البرز

دی اسپورت:فولاد نوین اهواز به پیروزی پر گل مقابل شهباز نوژان البرز دست یافت.
کد خبر: ۵۸۵۸۶

به گزارش"دی اسپورت" ؛از سری مسابقات لیگ دسته دوم باشگاه های کشور عصر امروز دو تیم شهبازنوژان البرز و فولاد نوین اهواز در تهران به مصاف هم رفتند که در نهایت این فولادی ها بودند که موفق شدند با پیروزی پر گل 5بر0به جمع مدعیان صعود اضافه شوند.

 

دو تیم که به نوعی خطر سقوط را حس می کردند به خوبی می دانستند که برای جدایی از شرایط فعلی باید پیروز از میدان خارج شوند اما گویا شهبازنوژان مانند چند دیدار گذشته خود انگیزه ای برای کسب پیروزی نداشت و در مقابل فولادی ها موفق شدند با بهره گیری از عدم انگیزه بازیکنان شهباز نوژان و ارائه یک بازی زیبا به یک پیروزی پر گل برسند.

فولاد نوین با 5گلی که در خانه حریف البرزی خود به ثمر رساند علاوه بر اینکه تا حدود زیادی از قعر جدول فاصله گرفت توانست خود را حتی به عنوان مدعی جدید صعود معرفی کند چرا که اختلاف امتیازات در گروه نخست بسیار به هم نزدیک است.

 

حجت چهار محالی که در جدول گلزنان نیز 4چهار گله است با به ثمر رساندن 3گل در این بازی نقش به سزایی در پیروزی تیمش داشت دیگر گل های فولاد نوین را علی آل کثیر و بهروز بارانی به ثمر رساندند.


فولاد نوین اهواز با این پیروزی پر گل 14امتیازی شد و به دلیل تفاضل گل بهتر نسبت به برق جدید شیراز(صدرنشین هفته هفتم) در رده پنجم جدول جای گرفت.


شهباز نوژان که گویا درگیر حواشی مانند اعتصاب بازیکنان غیر بومی است اگر با همین شرایط پیش برود به راحتی می تواند اولین تیم سقوط کننده به لیگ دسته سوم نام گیرد.

 

خبرنگار:علیرضا یاوری



ترند های روز