۱۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۱

آلگری: خوشحال می‌شویم مورد انتقاد قرار بگیریم

دی اسپورت:سرمربی یوونتوس اعلام کرد خوشحال می‌شود منتقدان از او و تیمش انتقاد کنند.
کد خبر: ۵۸۶۹۹

به گزارش" دی اسپورت":سرمربی یوونتوس اعلام کرد خوشحال می‌شود منتقدان از او و تیمش انتقاد کنند.

سرمربی یوونتوس می‌گوید خوشحال می‌شود تا منتقدان از یوونتوس انتقاد کنند. او ابراز امیدواری کرد تیمش با صدرنشینی به استقبال تعطیلات باشگاهی برود.

 

به نقل از گاتزتا دلو اسپورت، یوونتوس صدرنشین فوتبال ایتالیا باید امروز (یکشنبه) در هفته‌ دوازدهم این رقابت‌ها در بنتگودی، برابر کیه‌وو به میدان برود. بیانکونری بعد از تساوی برابر لیون اکنون امیدوار است بتواند کیه‌وو را شکست بدهد و صدر جدول را حفظ کند.

 

ماسیمیلیانو آلگری درباره شرایط تیمش گفت‌: برابر تیم با نظم و خوبی به میدان خواهیم رفت که مربی و بازیکنان خوبی دارد. برای اینکه بتوانیم آنها را شکست بدهیم، باید در بهترین فرم خودمان باشیم. باید دوندگی زیادی داشته باشیم؛ در غیر این صورت با مشکل مواجه خواهیم شد. در لیگ قهرمانان شانس‌های زیادی داشتیم تا صدرنشین باقی بمانیم ولی خودمان فرصت‌ها را از دست دادیم. اکنون نمی‌خواهیم این فرصت‌ها را در لیگ از دست بدهیم و دوست داریم صدرنشین لیگ باقی بمانیم. در خط حمله تغییرات زیادی داشتیم. زمان می‌برد تا مانند یوونتوس فصل قبل باشیم.

 

سرمربی یوونتوس ادامه‌ داد: دوست دارم در پایان فصل مورد انتقاد قرار بگیرم. منتقدان تا پایان فصل صبر کنند و بعدا تیم را نقد کنند. خوشحال می شویم مورد انتقاد قرار بگیریم چراکه به ما کمک می‌کند نقاط ضعف را بشناسیم و آنها را رفع کنیم. اکنون در مقطعی از فصل قرار داریم که می توانیم بهتر شویم. یوونتوس هنوز راه زیادی برای پیشرفت دارد. همه تیم‌ها شرایط ما را دارند و می توانند بهتر شوند و پیشرفت کنند. 

 

یوونتوس در این دیدار جورجیو کیه‌لینی و پائولو دیبالا را در اختیار نخواهد داشت. غیر از غیبت این دو بازیکن، بیانکونری مشکلی برای رویارویی با کیه وو نخواهد داشت.

 

 

 

منبع:ایسنا