۱۶ آبان ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۳
اختصاصی دی اسپورت

برد سه گله شاهین بوشهر در بازی جنجالی

تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر در بازی جنجالی موفق شد بانی گستر کیش را با سه گل شکست بدهد.
کد خبر: ۵۸۷۴۱

شاهین شهرداری بوشهر 3 بانی گستر کیش  0

 

گلهای شاهین شهرداری بوشهر:

 

مجید خدابنده لو( 30 پنالتی)، مسعود نظرزاده(77) و آرین محمدی(86)

 

 

 شاهین شهرداری بوشهر:

 

جاسم یاسرالهی، فرهاد نوری( از دقیقه 80 محمد خنسیر)، غلامحسین موجی(از دقیقه 40 حسن آتشی)، محسن ارزانی، بهروز نوروزی فرد، مجید غلام نژاد، مسعود نظرزاده، رضا دهقان، مجید خدابنده لو، غلامرضا احمدشاهی و افشین محمدی( از دقیقه 77 آرین محمدی)

 

سرمربی:

 

محمداحمدزاده

 

بانی گستر کیش:

 

هادی ریش اصفهانی-مجتبی ترشیز-سعید اسماعیلی-داوود بکوک-وحید رحیمی-اسماعیل مژده-مهدی محمدزاده-پیمان میری-فرج لطفی-مجتبی قربانی-بهرام دباغ


سرمربی:

 

رسول غنی زاده

 

شرح بازی:

نیمه اول: تیم شاهین شهرداری بوشهر با تغییر سیستم نسبت به بازیهای قبلی با سه مدافع مرکزی و با شیوه 1-6-3 به میدان آمد. در ایتدای بازی و تقریبا تا دقیقه 15 این تیم کیش بود که با دوندگی در میانه میدان برتری نسبی نسبت به تیم شاهین شهرداری داشت در همین دقایق یک موقعیت خوب گلزنی داشتند که به ثمر ننشست.

در ادامه و از دقیقه 20 به بعد با عملکرد بهتر خط میانی شاهین شهرداری ورق بازی برگشت و با بازیسازی شاگردان احمدزاده و استفاده از فضاهای ایجاد شده در خط دفاعی حریف، تیم بانی گستر کیش را به عقب نشست تا اینکه پاس زیبای افشین محمدی، رضا دهقان را با دروازه حریف تک به تک کرد، خطای آشکار مدافع کیش بر روی این دهقان را داور پنالتی اعلام کرد تا مجید خدابنده لو بازیکن با تجربه شاهین توپ به تور دروازه حریف بچسباند.

بعد از این گل و اخراج مدافع تیم بانی گستر کیش بازی به جنجال کشیده شد و این روند تا پایان نیمه اول نیز ادامه یافت . احمد زاده در دقیقه 40 بازی با توجه به 10 نفره شدن تیم مهمان با اضافه کردن حسن آتشی به میدان تیمش را هجومی تر کرد.

نیمه دوم: از ابتدای این نیمه بازی با حملات شاهین شهرداری آغاز شد و سرعت بازی از طرف هر دو تیم نسبت به نیمه اول بالاتر بود. هرچه از دقایق نیمه دوم می گذشت تسلط سفید پوشان بوشهر بر بازی بیشتر می شد. در دقایق 58 و 63 دهقان و احمد شاهی در دو مصاف تک به تک می توانستند برای تیمشان گلزنی کنند که این اتفاق عملی نشد.

تیم بانی گستر کیش که برای جبران گل خورده سعی داشت انتحاری بازی کند و همین امر  فضاهای مناسبی در اختیار بازیکنان شاهین شهرداری قرار داده بود و در یکی از همین فرصت ها و در دقیقه 70 مجید خدابنده لو با پاس عمقی مسعود نظراده را با هادی ریش اصفهانی دروازه بان کیش تک به تک کرد تا کاپیتان شاهین با ضربه ای دقیق گل دوم تیمش را به ثمر برساند.

در دقیقه 86 این بار نوبت مسعود نظر زاده بود تا در نقش پاسور ظاهر شود و با پاسی بلند آرین محمدی را در موقعیت مناسب گلزنی قرار دهد تا این بازیکن با ضربه ای زمینی سومین گل شاهین را به تور دورازه بانی گستر بچسباند.

شاهینی ها سه بار دیگر در دقایق 72، 83 و 90 توسط احمدشاهی، خدابنده لو و غلام نژاد می تواستند به گل برسند اما ضربه های این بازیکنان راهی به دروازه پیدا نکرد.

شاهین شهرداری با این 3 امتیاز 15 امتیازی و با تفاضل گل بهتر در مکان دوم جدول قرار گرفت.