۱۶ آبان ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۷
در هفته پنجم لیگ دسته دوم فوتبال؛

شهرداری ارومیه مدعی جدید لیگ دسته دوم

تیم فوتبال شهرداری ارومیه با شکست دو بر صفر تیم فوتبال استقلال آبی ب تهران و کسب سه امتیاز دیدار خانگی توانست به رده سوم لیگ دسته دوم در گروه دو راه یابد و به عنوان یکی از مدعیان جدید قهرمانی، خود را معرفی کند.
کد خبر: ۵۸۷۵۴

به گزارش "دی اسپورت"، هفته نهم رقابت‌های لیگ دسته دوم کشور با انجام شش دیدار در شهرهای مختلف به کار خود پایان داد.

در یکی از مهم‌ترین دیدارهای این هفته تیم فوتبال شهرداری ارومیه میزبان تیم بحران زده استقلال آبی تهران بود.

این دیدار که در زمین چمن خانه جوان ارومیه برگزار شد با حضور بیش از200 تماشاگر انجام و از همان آغاز دیدار تیم فوتبال شهرداری ارومیه که می‌خواست سه امتیاز خانگی را به دست آورد بر روی دروازه تیم فوتبال استقلال آبی ب تهران حملات خود را آغاز کرد.

تیم فوتبال شهرداری ارومیه در دقیقه 40 بازی توانست توسط عباس کندل از یک موقعیت تک به تک اولین گل بازی را به ثمر رساند و با نتیجه یک بر صفر از مهمان خود پیش بیافتد.

در ادامه تیم فوتبال استقلال آبی ب تهران برای جبران گل سعی در برنامه‌ریزی حمله بود اما با هوشیاری مدافعین تیم شهرداری ارومیه در نیمه اول نتوانست گلی به ثمر برساند و این نیمه با نتیجه یک بر صفر به نفع تیم فوتبال شهرداری ارومیه به پایان رسید.

با آغاز نیمه دوم تیم فوتبال استقلال آبی ب تهران که نمی‌خواست مثل هفته‌های گذشته با باخت بازی را به پایان برساند یا تغییر تاکتیک حملات خود را بر روی دروازه شهرداری ارومیه بیشتر کرد اما با بی دقتی مهاجم این تیم، موقعیت‌ها یکی پس از دیگری برای این تیم از دست رفت.

در ادامه تیم فوتبال شهرداری ارومیه که در چند هفته اخیر نتایج خوبی به دست آورده سعی در افزایش گلهای خود داشت که توانست در دقیقه 60 توسط حسام مقصودی گل دوم را وارد دروازه تیم فوتبال استقلال آبی ب تهران کند و این بازی تا پایان گل دیگری برای دو تیم در بر نداشت.

تیم فوتبال شهرداری ارومیه با شکست دو بر صفر تیم فوتبال استقلال آبی ب تهران و کسب سه امتیاز دیدار خانگی توانست به رده سوم لیگ دسته دوم در گروه دو برود و به عنوان یکی از مدعیان جدید قهرمانی خود را معرفی کند.

 

به گزارش "دی اسپورت"، لیگ دسته دوم با حضور 36 تیم در سه گروه از پنجم مهر آغاز شد و از هر گروه سه تیم به مرحله دوم صعود می کنند. تیم های اول هر گروه به صورت مستقیم صعود کرده و تیمهای دوم به پلی آف می روند.
از هر گروه 3 تیم به لیگ دسته سوم سقوط می کنند که اواخر بهمن ماه پایان مرحله اول مسابقات است.