۱۷ آبان ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۲

شهباززاده می‌آید اما کاوه از استقلال نمی‌رود!

 دی اسپورت:سجاد شهباززاده به استقلال می‌آید اما این حضور مترادف با جدایی کاوه رضایی نیست.
کد خبر: ۵۸۷۸۰

به گزارش" دی اسپورت":سجاد شهباززاده به استقلال می‌آید اما این حضور مترادف با جدایی کاوه رضایی نیست.

 کاوه رضایی که استقلالی ها برای داشتنش وارد جنگی تن به تن با پرسپولیس و وزارت ورزش شدند . جنگی که حاصلش همه آشوب های پیش آمده برای منصوریان و افشارزاده بود ، قرار نیست در کمتر از یک نیم فصل از این تیم جدا شود.

 

کاوه که قراردادش را حدود 2 میلیارد تخمین می زنند به گفته مدیر برنامه هایش از چین پیشنهاد دارد و دوست دارد برود اما خودش این گفته را در همه این روزها تائید نکرده است. اینکه بندی در قرارداد او وجود دارد که اجازه فسخ دارد ، در روزهای اخیر حسابی جنجالی شده است. ادعایی که البته توفیقی ، مسئول قراردادهای استقلال آن را رد کرده اما هنوز بحثش مطرح است.

 

به رغم همه این اخبار ضد و نقیض منصوریان در بین خریدهای فصل اعتقادی راسخ به کاوه دارد. او از قدیم که کاوه فوروارد تیم امیدش بود به این بازیکن علاقه ای ویژه داشت و هنوز هم اگرچه در استقلال نتوانسته بازیکنی چاره ساز باشد، بیش از دیگر خریدهایش بازی می کند. منصوریان خیلی صریح به مسئولان تیمش اعلام کرده کاوه را می خواهد و با خود این بازیکن هم صحبت کرده که نمی تواند به چین برود و از نظر سرمربی آبی ها جدایی او کاملا منتفی است. منصوریان به کاوه توضیح داده حتی بازگشت شهباززاده به تیم قرار نیست مترادف به جدایی او شود.

 

 

منئبع:خبرآنلاین