۱۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۸

منصور ابراهیم زاده:در اراک شرایط علیه ما بود

دی اسپورت:سرمربی تیم فوتبال مس کرمان از تلاش بازیکنانش در بازی برابر تیم آلومینیوم اراک که به تساوی انجامید تمجید کرد.
کد خبر: ۵۸۹۳۶

به گزارش خبرگزاری "دی اسپورت ":منصور ابراهیم زاده سرمربی تیم فوتبال مس کرمان روز گذشته و پس از پایان دیدار تیمش برابر تیم آلومینیوم اراک در خصوص بازی و عملکرد شاگردانش گفت:

 

بازیکنان ما در روزی که هفت الی هشت مهره اصلی خود را در اختیار نداشتیم با تمام وجود تلاش کردند و همین تلاش همه جانبه خسته نباشید و خدا قوت داشت.

 

وی افزود:متاسفانه در اراک نیز شرایط پیش از بازی علیه ما رقم خورد و نتوانستیم جلسه تمرینی پیش از بازی خود را انجام دهیم، علاوه بر این شب قبل از بازی نیز مجبور شدیم در راهروهای هتل محل اقامتمان عرق گیری کنیم، ضمن اینکه در روز بازی هم علی رغم اینکه با مسئولين فدراسیون فوتبال هماهنگی های لازم انجام شده بود اما درب ورزشگاه را به موقع بر روی ما باز نکردند تا پیش از بازی نیز مطابق برنامه آماده این دیدار نشویم.

 

سرمربی نارنجی پوشان کرمانی ادامه داد:با وجود تمام مشکلات ما اهداف تاکتیکی خود را به روشنی برای بازیکنان شرح دادیم و کمبودها با تلاش نفرات داخل زمین خیلی خوب پوشش داده شد و تقریبا به اهداف خود در زمین مسابقه رسیدیم.

 

ابراهیم زاده با بیان اینکه تیمش حتی می توانست پیروز این دیدار باشد نیز اذعان کرد:

 

ما در دقیقه ۷۵ ده نفره شدیم و اگر این اتفاق رخ نمی داد چه بسا از حملات حریف به سود خود استفاده می کردیم چرا که تیم میزبان جلو کشیده بود و در شرایط برابر ما می توانستیم روی ضد حملات دروازه آنها را باز کنیم.

 

وی با وجود زمان اندک از برنامه های ریکاوری برای آماده سازی تیم خود در بازی آینده خبر داد و اظهار داشت:

 

تمام تلاشمان را انجام می دهیم که روند صعودی خود را در جدول رده بندی ادامه دهیم.



ترند های روز