۱۹ آبان ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۴
درگفتگو با دی اسپورت؛

حجت چهارمحالی:به دنبال آقای گلی نیستم

دی اسپورت : شخصاً به دنبال آقای گلی نیستم ولی با تمام توان برای گل زدن تلاش می کنم تا بهترین عملکرد را داشته باشم 
کد خبر: ۵۸۹۵۴

به گزارش خبرگزاری" دی اسپورت"  حجت چهارمحالی مهاجم آماده  این روزهای فولادنوین هفته قبل توانست با زدن سه گل به شهبازنوژان البرز در کرج خود را 7 گله کند و خود را به عنوان یکی از گلزنان برتر لیگ دسته دوم معرفی کند به همین بهانه به سراغ این بازیکن خوش اخلاق رفتیم و با  این بازیکن به گفتگو پرداختیم.

 

چطور شد که در لیگ دسته دوم به فوتبال خود ادامه دادید؟

به خاطر فوت پدرم یک سال از رده های بالاتر  فوتبال کشور  دور بودم تا اینکه باشگاه فولاد که فوتبال خود را مدیون این باشگاه هستم یک بار دیگر فرصت را برای من فراهم کرد تا بتوانم زندگی فوتبالی خود را از رده های پایین تر احیا کنم تا انشالله با تلاش بیشتر بار دیگر به سطح اول فوتبال کشور بازگردم  .


در خصوص شرایط فعلی فولاد نوین مقداری توضیح دهید :

با توجه به اینکه تیم ما مقداری دیر بسته شد ،زمان آماده سازی را تا حدودی از دست دادیم و همین باعث شد که در هفته های ابتدایی هماهنگی خوبی نداشته باشیم که خداراشکر با درایت کادرفنی رفته رفته شرایط  ما بهتر شد که امیدواریم از این هم بهتر شود.


عملکرد کادرفنی تیم فولاد نوین  چطور بوده است ؟

کادرفنی و سرپرستی تیم فولاد نوین یکی از دلسوز ترین و زحمت کش ترین کادرهایی است که با آنها کار کرده ام ،انصافا هم کادر فنی و هم کادر سرپرستی تیم، شبانه روز برای موفقیت تیم تلاش می کنند که امیدوارم با ارئه بازی های خوبی بتوانیم مقداری از زحمات انها را جبران کنیم.


مدعیان گروه اول به نظر شما چه تیم های هستند؟

در این گروه تیم های نفت وگاز گچساران ،اروند خرمشهر و،نفت امیدیه و برق نوین شیراز از مدعیان اصلی به حساب می آیند،البته تیم ما هم از مدعیان اصلی این گروه می باشد و خوشبین هستم که یکی از 4 تیم صعود کننده به دور دوم باشیم.


به دنبال آقای گلی هستید ؟

شخصاً به دنبال آقای گلی نیستم ولی با تمام توان برای گل زدن تلاش می کنم تا بهترین عملکرد را داشته باشم  چون موفقیت تیم مهمتر از آقای گلی من هست .


چه صحبتی در مورد مسابقه بعدی مقابل زاگرس  دارید ؟

زاگرس یکی از تیم های قابل احترام گروه می باشد ،بازی سختی مقابل این تیم داریم ولی در این دیدار فقط به دنبال سه امتیاز هستیم تا از کورس مدعیان عقب نمانیم .


 

در پایان اگر صحبتی دارید:

در پایان از مدیریت خبرگزاری دی اسپورت و کلیه خبرنگاران این خبرگزاری که صادقانه و دلسوزانه برای لیگ های پایین زحمت می کشند تقدیر تشکر می کنم .

 

 

 

خبرنگار :حامد اسدپور