۲۰ آبان ۱۳۹۵ - ۰۲:۵۶

عملکرد رونالدو جذب رونالدینیو را منتفی کرد

 دی اسپورت:زمانی که کریستیانو رونالدو تنها ۱۸ سال داشت، در دیدار مقابل منچستر یونایتد چنان عملکرد مسلطی ارائه کرد که سرالکس فرگوسن و شیاطین سرخ ناکامی در جذب رونالدینیو را فراموش کرده و به سرعت وینگر پرتغالی را به خدمت گرفتند.
کد خبر: ۵۸۹۶۲

به گزارش" دی اسپورت":زمانی که کریستیانو رونالدو تنها ۱۸ سال داشت، در دیدار مقابل منچستر یونایتد چنان عملکرد مسلطی ارائه کرد که سرالکس فرگوسن و شیاطین سرخ ناکامی در جذب رونالدینیو را فراموش کرده و به سرعت وینگر پرتغالی را به خدمت گرفتند.

 فرگوسن در تابستان سال ۲۰۰۳ رقم ۱۷،۵ میلیون یورویی فسخ قرارداد رونالدو را پرداخت کرد و خیلی زود راهی برای دفاع از این بازیکن جوان پیدا کرد. فرگوسن در آن زمان گفت:

 

رونالدو فوق العاده با استعداد است، از هر دو پای خود خوب استفاده می کند، توانایی بازی در تمام پست های هجومی را دارد، و یکی از هیجان انگیز ترین بازیکنان جوانی است که تاکنون دیده ام.

 

در آن مسابقه، رونالدو خط دفاعی منچستر یونایتد، به خصوص جان اوشی را آزار داد و وقتی در نیمه دوم این دیدار دوستانه ریو فردیناند به بازی آمد، می دانست که چه چیزی در انتظارش است:

 

من به الکس فرگوسن گفتم که باید این پسر را به خدمت بگیریم. ما تازه در خرید رونالدینیو ناکام مانده بودیم و همه ناامید بودند اما بازیکنی پیدا کرده بودیم که تصور می کردیم می تواند حتی از رونالدینیو هم بهتر باشد.

 

 

 

منبع:وبسایت نود



ترند های روز