۲۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۰

کشتی گیر همدانی عازم جام الروسا روسیه شد

رئیس هیات کشتی همدان گفت: دانیال شریعتی نیا کشتی گیر آزادکار همدان صبح امروز پنجشنبه عازم جام بین المللی الروسا کشور روسیه شد .
کد خبر: ۵۸۹۷۷

به گزارش خبرگزاری "دی اسپورت" جواد نوروزی در این خصوص با بیان اینکه دانیال شریعتی نیا در ترکیب تیم منتخب کشتی آزاد همدان به این رقابت ها اعزام شده است افزود: شریعتی نیا کشتی گیر وزن 97 کیلوگرم است و با وجود اینکه تنها 19 سال سن دارد اما به اردوی ملی بزرگسالان کشورمان نیز دعوت شده است.  

 

 رئیس هیات کشتی شهرستان همدان بیان کرد: رقابت های بین المللی کشتی آزاد و فرنگی جام بین المللی الروسا روزهای 22 و 23 آبان ماه جاری در شهر مسکو کشور روسیه برگزار می شود  .

 

نوروزی خاطرنشان کرد: تیم منتخب کشتی آزاد کشورمان در این دوره از رقابت ها با سرمربیگری امیر توکلیان و مربیگری اصغر بذری همراهی می کنند  .

 

وی یادآور شد: دانیال شریعتی نیا دو هفته قبل همراه با تیم   A کشتی آزاد کشورمان نایب قهرمان رقابت های بین المللی جام شاهد در تهران شد .

 

وی افزود: کشتی شهرستان همدان مسیر موفقیت خود را در رده های پایه سپری می کند و هم اکنون مهران محسنی، فرامرز بیات و امیر گروسی در فرنگی و محمد رضا شاه محمدی، جمال خدابنده لو، علیرضا کریمی و مرتضی فرزین فر در کشتی آزاد جزو قهرمانان کشوری و آینده ساز کشتی این استان به شمار می روند.

 

دانیال شریعتی دارنده مدال های رنگارنگ ملی و بین المللی است.

 

 

هم اکنون هشت هزار کشتی گیر آزاد و فرنگی در همدان فعالیت دارند.